به گزارش هنرآنلاین، مهدی اصلانی، فیلمبردار سینما که مدیریت پروژه خانه فرهنگ سر پل ذهاب را به عهده دارد عنوان کرد:خانم کریمی، من و چند تن از افراد محلی، چند روز بعد از زلزله به سر پل رفتیم و بعد از چند جلسه همفکرى با مشاور، روانشناس و جامعه شناس  قرار شد کودکان، نوجوانان و جوانان  محلی برای  تحصیل و تفریح داشته باشند به نام "خانه فرهنگ" که هم بتوانند در آن آموزش‌های لازم را ببینند و هم بعد از زلزله، سرگرمی که می‌دانید در شهرستان‌ها چقدر به آن احتیاج است داشته باشند؛ هم اینکه بتوانند استعدادهایشان را کشف کنند.

‌‎اصلانى همچنین گفت:خانم کریمی همان ابتدا تمام پول جمع شده توسط مردم را برای من به عنوان مدیر پروژه واریز کرد. چون مدتی بعد از زلزله و همچنین فصل زمستان بود، مقداری از آن صرف خرید پوشاک و مواد غذایی شد که ما چند کامیون را به مقصد منطقه بارگیری کردیم و با مدیریت من و نظارت خانم کریمی به خانواده‌های نیازمند رساندیم.

‌‎نماینده نیکى کریمى در سر پل ذهاب ادامه داد:بعد از آن برنامه‌ریزی‌ها انجام شد؛ به هر حال گرفتن جا، ساخت و ساز و تبدیل آن به خانه فرهنگ زمان می‌برد. اما افتتاح  خانه فرهنگ سر پل ذهاب  به امید خدا تا ٢٠ روز دیگر انجام مى‌شود.

‌‎اصلانى در پایان گفت: ما ابتدا با چند نهاد صحبت کردیم ولی دیدیم دیدگاه‌های آنها با ما متفاوت است و ترجیح دادیم مستقل عمل کنیم ولی به امید خدا از هر کسی که در این راه یاریمان کرده حتما در گشایش خانه دعوت خواهیم کرد.