به گزارش هنرآنلاین، نمایش "عکس خانوادگی" به نویسندگی محمود استادمحمد و با طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از ۲۰ خرداد ماه و بعد از تعطیلات لیالی ارزشمند قدر در تماشاخانه سنگلج و در ساعت 20 به صحنه می‌رود.

"عکس خانوادگی" روایت زندگی زنی تنهاست که با مشکلات زیادی مواجه بوده است و همین مشکلات سبب ایجاد مسائلی در حال شده است.

پرستو گلستانی، مهران امام‌بخش و‌ امیر عدل‌پرور بازیگرانی هستند که در این نمایش ۴۵ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

رضا بهرامی کارگردان‌ جوان تئاتر که پیش ازین در سال گذشته با نمایش "بیست متری" در تماشاخانه باران به صحنه رفته بود؛ در تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود به سراغ یکی از متون کمتر کار شده محمود استاد محمد رفته است.

محمود استاد محمد در سال ۸۵ قصد اجرای نمایش "عکس خانودگی" با بازی پرستو گلستانی و مرتضی ضرابی را داشت که به دلایلی در تمرین باقی ماند و استاد محمد موفق به اجرای این اثر نشد.

از دیگر عوامل این اثر می توان به: کهبد تاراج (مشاور کارگردان)، الهام شعبانی (طراح لباس)، امیر ترحمی (طراح نور)، شایان جعفری (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه فیاض بخش( مدیر تولید)، حسین طاهربخش (کارگاه آریانا)(ساخت دکور)، حمیدرضا ژاله (دستیار کارگردان)، مرضیه مهاجر (منشی صحنه)، پانیذ تاج‌بخت، مسیب کریمی و ابوالفضل شفیعی (مدیران صحنه)، آزاده شفیعی (روابط عمومی)، یاسمن پولادی‌ها (عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

نمایش "عکس خانوادگی" با طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از ۲۰‌خرداد ماه هرشب ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان به تماشای این اثر می‌توانند برای خریداری بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

تمدید اجرای نمایش "دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان"

نمایش "دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان" به نویسندگی و  کارگردانی فرهاد فزونی از روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ خرداد به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز رحلت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد، سال‌روز شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های گرامی قدر در تماشاخانه پالیز به صحنه نمیرود و پس از این ایام اجراهای خود را تا پایان خرداد ادامه می‌دهد.

بازیگران این اثر عبارتند از پگاه آهنگرانی، مارین ون هولک، فرشاد فزونی، نکیسا بهشتی؛ همچنین صابر ابر به عنوان راوی در این اثر نمایشی حضور خواهد داشت.

از دیگر عوامل می‌توان به امیر امیری (طراح حرکت و بازی‌گردان)، فرشاد فزونی (آهنگساز)، ندا نصر (طراح لباس)، صبا کسمایی (طراح نور)، فرهاد فزونی (طراح صحنه و گرافیک)، مهرداد متجلی (عکس)، یاسمن محب اهری (مشاور گریم)، سارا حدادی و ایلیا شمس (روابط عمومی ‌تبلیغات)، حبیب پروین (سرپرست گروه صحنه)، بهار صادقی، سمانه نیک فرد، جمشید دژاگاه و حمید قدسی (گروه گرافیک) اشاره کرد.

"دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان" به قلم و کارگردانی فرهاد فزونی تنها تا پایان خرداد، ساعت ۲۰:۵۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه پالیز به روی صحنه خواهد رفت.

 

"سرآشپز پیشنهاد می‌کند" تمدید شد

اجرای آخرین اثر گروه تئاتر "پارکینگ" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج رحمانی که در تالار ایوان شمس به صحنه رفته است به دلیل استقبال مخاطبان، بعد از پایان ایام سوگواری رحلت امام خمینی (ره) و شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های مبارک قدر، به مدت یک هفته تمدید شد.

از این رو نمایش "سرآشپز پیشنهاد می کند" از 18 تا 24 خرداد نیز اجرا می‌شود.

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" که محمدامیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی آن را بر عهده دارد، با حضور شهرام قائدی، رامین ناصرنصیر، آرش فلاحت‌پیشه و مهدی فریضه در تالار ایوان شمس به صحنه می‌رود.

این نمایش ساعت ۲۱:۳۰ در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان به صحنه می‌رود، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی tik8 بلیت این نمایش را تهیه کنند.