به گزارش هنرآنلاین، نمایش "پلاس پلاس به توان ۲"به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی از 23 خرداد ماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود  و پیش فروش اینترنتی بلیتهای این نمایش به زودی در سایت تیوال آغاز می‌شود.

نمایشنامه "پلاس پلاس به توان دو" داستانِ "راجر تناردی بنانو بلم" است که یک کانال خانگی راه انداخته تا با ابر رسانههای تبلیغاتی کشورش بجنگد و مردمش را آگاه کند.

مصطفی ساسانی، سحرناز عباس زاده، عبدالرصا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرصا معدن کن،سترگ رضایی و محمد امیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 سایر عوامل این اجرا عبارتند از: طراح صحنه: سعید حسنلو، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مسعود بیگلری، مدیر تولید: نوشین شکری، آهنگساز: محمد ثابت قدم، طراح لباس: سحر هنرور، طراح گریم: یلما شهباززاده، طراح نور: میثم صفری، مدیر صحنه: عطا نامجوفر، ساخت دکور: حسین طاهربخش، دستیاران صحنه: عماد زیرکی و مهدی منصور خاکی، عکاس: سپهر رضوانی، ساخت تیزر: محمدرضا جعفری و وحید محمدی، ضبط صدا: میثم شفیعی، اجرای گریم‌: المیرا کسائیان و مشاور رسانه: مریم رودبارانی.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: "پلاس پلاس به توان ۲"در مورد رسانه و انسان معاصری است که دارای اصول و ارزش‌های شخصی و انسانی است و در چرخه نظام سرمایه‌داری، بین گذشته و آینده و زیر پا گذاشتن ارزش‌های مقبول خود، در تقابل و تنگنا قرار گرفته است.

 

نمایش‌های روی صحنه تئاتر مستقل تهران تمدید شدند

نمایش "رومولیت" به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی و "شیطونی" به کارگردانی مهدی کوشکی تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شدند.

نمایش "رومولیت" با حضور مهدی پاکدل، نازآفرین کاظمی، شهروز دل افکار، امیر شمس، صبا ایزدپناه، مونا شریفی، سجاد باقری، الناز شهبازی، علیآرتین، علی عبدی، فاطمه احمدی، امیر باباشهابی، دانیال شاهسون و سعید بابایی هر روز ساعت ۲۱:۴۵ به صحنه می‌رود.

از عوامل این نمایش می‌توان به حسن جودکی مدیر تولید، سارا اسکندری طراح گریم، علی کوزه گر طراح نور، هستی حسینی طراح لباس، علیسینا رضاییان آهنگساز، مهدی طالقانی گرافیک، ساینا قادری عکاس، میثم انتظاری دستیار کارگردان و گروه هنری پژواک تبلیغات اشاره کرد.

همچنین نمایش "شیطونی" به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی که اجرای خود را از هفته نخست فروردین ماه آغاز کرده است ضمن تمدید مجدد، از این پس در سایت تیوال بلیت نمایش خود را پیش‌فروش خواهد کرد.

این نمایش با بازی مهدی کوشکی، شهروز دل افکار، دریا یاسری، الهام جدی و حسین برفی هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.