به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه دائمی "نگار مکتب‌خانه" در شب‌­های ماه مبارک رمضان میزبان طیف‌­های مختلفی از علاقمندان آثار هنری است. حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، نایب رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پس از افطار با حضور در نگار مکتب­خانه از آثار هنری این نمایشگاه بازدید کرد.

تاکنون در شب­های رمضان، دانش­آموزان مدارس تهران، طلاب حوزه­‌های علمیه، دانشجویان و شهروندان تهرانی از این نمایشگاه بازدید کرده­‌اند.

مخاطب هدف این نمایشگاه دائمی آثار هنری که مدت­هاست با عنوان "نگار مکتب‌خانه" (schoollery) به همت کتابشهر ایران در مجتمع سرچشمه افتتاح شده، دانش‌آموزان تهرانی هستند.

در این نمایشگاه تاکنون هزار اثر هنری نقاشی، نقاشی‌خط و خوشنویسی از ۷۰ هنرمند ایرانی خریداری و به نمایش درآمده است که از جمله‌ آن‌ها می­‌توان به هنرمندانی چون جلیل رسولی، نصرالله افجه‌ای، سهراب سپهری، محمدعلی ترقی‌جاه، کامبیز درم­بخش، احمد وثوق احمدی، هادی روشن‌ضمیر، ابوالفضل خزاعی، میثم سلطانی، علیرضا محبی، حمید غبرانژاد، محمد جوادزاده، محمود زنده‌رودی، شمس‌الدین غازی، عطاءالله ذی‌نوری، احمد محمدپور، محسن کرمی، پرویز کلانتری و محمدسعید نقاشیان اشاره کرد.

نمایشگاه نگار مکتب­خانه، شب­های رمضان و همچنین در سایر ایام هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار­راه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی­‌پور، مجتمع سرچشمه پذیرای دانش‌آموزان و علاقمندان آثار هنری است.