سرویس استان‌های هنرآنلاین: صابر سهرابی با بیان اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان فارس همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با عنوان "عروةالوثقی" با ۶۳ غرفه کار خود را آغاز کرده است، گفت: ٦٠٠ میلیون ریال بن خرید با تخفیف  ٧٠ درصدی در نظر گرفته شده است که در محل نمایشگاه یاد شده توزیع می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام این خبر که چهارشنبه نهم خرداد ماه جاری ساعت ١٨ با حضور استاندار فارس از خادمان و فعالان قرآن و عترت تجلیل می شود، افزود: از این میزان بن خرید؛ مبلغ ١٠٠ هزار تومان برای افراد زیر لیسانس ؛ ١٥٠ هزار تومان برای کارشناسی به بالا و همچنین به موسسات قرآن و عترت نیز ٥٠٠ هزار تومان تعلق می گیرد.

سهرابی با اشاره به اینکه نمایشگاه دارای ۶۳ غرفه است، گفت: ۱۲ مؤسسه قرآنی و همچنین انتشارات مختلفی از استان فارس و شهر مقدس قم در این نمایشگاه حضور دارند. وی با یادآوری اینکه این نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه جاری پا برجاست، گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای قرآنی مؤسسات و نهادهای قرآنی یکسری ابتکارات جدیدی را که شاید در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر چنین کارهایی انجام نمی‌شود، را انجام دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مصداق این مسئله را برپایی روزانه مشاعره قرآنی با حضور نونهالان توسط مؤسسه قرآنی ذکر جمیل فارس اعلام کرد و با دعوت از همه اقشار مختلف مردم جهت حضور و بازدید و استفاده از آخرین دستاوردها و محصولات قرآن و عترت ارائه شده در این نمایشگاه افزود: از آنجا که شیراز شهر علم و ادب و فرهنگ و هنر است لذا باید در مباحث ادبی حتی در عرصه‌های قرآن و عترت نیز بدرخشد.

الهه بهرامی