به گزارش هنرآنلاین، فرزاد قربانی خواننده جوان موسیقی ایرانی در تازه‌ترین اثر اجرا شده خود اثری از فؤاد حجازی را ‌خوانده است.

قطعه "آرزوى قلبم" با حال و هوای موسیقی ملی ایران اما در سبک و سیاق موسیقی پاپ ساخته شده است. آهنگساز باسابقه و صاحب سبک روی ترانه‌ای از نوید غیاثی این آهنگ را ساخته است.

این اولین همکاری فؤاد حجازی با فرزاد قربانی است. قربانی پیش از آن دو آلبوم منتشر کرده و در این دو آلبوم با بزرگان نسل‌های دیگر از موسیقی ایران همکاری کرده است. آلبوم اول قربانی "صدای سبز باران" مشتمل بر تعدادی از آهنگ‌های استاد همایون خرم بود که در سال 92 منتشر شد و آخرین اثر منتشر شده از استاد خرم در زمان حیات او بود.

آلبوم بعدى قربانی "تومرو" است که در آن آثار جمعى از بزرگان موسیقى ایرانی شامل مرتضى محجوبى، پرویز یاحقى، جواد لشکرى و على اکبر شیدا را با پیانونوازی غزال ناظرفصیحی اجرا شد. این آلبوم در سال ٩٤ منتشر شد.

فرزاد قربانى هنرآموخته در مکتب آواز ایرانی ا‌ست. او علاوه بر حضور در دوره‌هاى متعدد آواز نزد استادان مختلف (باشیوه‌هاى خاص خوانندگى) سعى داشته تا حتى‌الامکان از تقلید و نمونه‌سازى فاصله بگیرد و این انتخاب را با گزیده کارى تداوم بخشد. تحصیلات دانشگاهى فرزاد قربانی در رشته حقوق قضایى است و او در حال حاضر وکیل دادگسترى است.

قطعه "آرزوى قلبم" با آهنگ و تنظیم فواد حجازی، صدای فرزاد قربانی و کلام نوید غیاثی هم‌اکنون در فضای مجازی در دسترس علاقمندان موسیقی ایرانی ا‌ست.