سرویس معماری هنرآنلاین، دوره تخصصی مقاله نویسی ویژه دانشجویان معماری و هنرهای ساخت با حضور دکتر عصمت الله نورزایى برگزار می‌شود.

در این نشست مباحثی چون: آشنایی با مبانی و اصول اولیه در نوشتن مقالات علمی، شیوه‌های نوشتن مقالات جهت ارسال به مجلات ISI و ISC، شیوه‌های نوشتن مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی به صورت کاربردی، شیوه نگارش مقاله برای کنفرانس‌ها به روش کاملاً کاربردی، آشنایی با همایش‌های بین‌المللی و ملی و روش‌های سنجش اعتبار علمی کنفرانس‌ها، آشنایی با مجلات معتبر، غیر معتبر و جعلی، معرفی مجلات معتبر داخلی و خارجی در زمینه رشته تخصصی شرکت کنندگان، آشنایی با مجلات دارای ضریب تأثیر، نحوه تنظیم فرمت استاندارد مقاله علمی برای مجلات داخلی و ISI ، نحوه استناد و منبع نویسی و کاورلتر و… استانداردسازی در مجلات داخلی و ISI، نحوه انتخاب یک ژورنال مناسب جهت چاپ مقاله، نحوه ارسال و مکاتبه با مجلات و پیگیری انتشار مقاله علمی، نحوه انتخاب داور از پایگاه‌های معتبر علمی، نحوه پاسخگویی به داوران و اصلاحات مقاله و ارائه لیست تمامی نشریات داخلی و خارجی مورد تأیید وزارت علوم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این کارگاه مدرک موسسه تحقیقات رهنمود النا "دانشکده صنایع دانشگاه تهران" به حاضران اعطاء می‌شود.

هزینه حضور در این دوره برای دانشجویان 1/000/000 ریال و داوطلبان آزاد 2/000/000 ریال است.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند به دفتر ثبت نام این کارگاه واقع در دفتر مرکزی، امیر آباد شمالی، خیابان دوم، پلاک ۴۰، واحد ۹ مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۰۹۱۹۰۲۸۸۷۰۱ تماس حاصل نمایند.

دوره تخصصى مقاله نویسى، ویژه دانشجویان معمارى و هنرهاى ساخت، ۹ و ١٠ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.