به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه آثار نقاشی خط‌های شهرزاد غفاری در گالری نیکولاس فلمل شهر پاریس برپا شده و تا ۱۷ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

شهرزاد غفاری چند سال در فرانسه اقامت داشته و آثارش را به شهر پاریس برده تا نقاشی خط‌هایش که بیشتر شبیه نقاشی است تا نقاشی خط، در گالری نیکلاس فلمل فرانسه به معرض نمایش بگذارد.

نمایشگاه آثار این هنرمند، تا ۱۷ ماه می ۲۰۱۲ (تا ۲۸ اردیبهشت) در شهر پاریس برپاست.

وی سال گذشته نیز نمایشگاهی از آثارش را در گالری گلستان برپا کرد و توانست موفقیت خوبی از فروش آثارش در اولین روز نمایشگاه کسب کند.

غفاری با اشاره به تاثیر شعر مولانا بر آثارش گفت: این آثار خط نقاشی است اما به عقیده من کارها همپایه نقاشی است. برای آنکه رنگ و خط هر دو با هم در جاهایی سکون و پرتاب دارند. هریک از کارهای من رمز و راز خود را دارند، به همین دلیل من با کلمه‌ها بازی می کنم.

وی درباره ادامه این روند در آثارش اظهار کرد: فکر می‌کنم این روند در آثارم ادامه داشته باشد اما آدمی همیشه درحال تحول است. چیزی از قبل پیش بینی نشده است، درحال حاضر این نوع تصاویر در ذهنم نقش می‌بندد.

شهرزاد غفاری متولد ۱۳۵۱ است. وی تحصیلاتش را در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانید. غفاری تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی در نگارخانه‌های حنا، گلستان و... شرکت داشته و نمایشگاه‌های متعدد انفرادی در مالزی و کانادا برگزار کرده است. آثار وی تاکنون توسط مجموعه‌دارانی از آمریکا، اروپا و خاورمیانه خریداری شده است.

انتهای پیام/31/32