به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آئین بزرگداشت 60 سال خدمات مرحوم منوچهر نیک طبع از پیشکسوتان صنعت نساجی و پوشاک اصفهان در تالار مشاهیر شهر اصفهان با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، محسن کاشف مدیر نظارت و ارزشیابی، علی اصغر زیلایی مدیر امور استانهای کارگروه، اساتید، بزرگان، پیشکسوتان و خانواده مرحوم منوچهر نیک طبع برگزار شد.

قبادی در این آئین به خدمات منوچهر نیک طبع در طی سالهای مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در ایام دفاع مقدس اشاره و از او بعنوان یکی از جهادگران گمنام نساجی وپوشاک کشور یاد کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در ادامه با اشاره به خدمات خانواده ایشان در سال‌های اخیر در حوزه نساجی و پوشاک آن‌ها را از فعالان و تأثیر گذاران و تلاشگران در معرفی توانمندی هنرمندان نساجی ایران و ارتقا باور هنر ایرانی در این حوزه خواند.

همچنین در این مراسم حسام کسایی بنیان‌گذار کارخانجات پوشاک آرشاک با ذکر خاطراتی به بخشی از زندگی استاد منوچهر نیک طبع در جهت تلاش برای نوآوری، هنرمندی کار آفرینی و صداقت و درست کاری پرداخت.

در این آئین بهرام آقازاده پیشکسوت ورزش، حسین کسایی، دکتر بلوچی و ... از دوستان و یاران قدیمی مرحوم نیک طبع خاطراتی از سوابق مشترک و ویژگی‌های ارزشمند او را بیان کردند.

مرحوم منوچهر نیک طبع بنیانگذار موسسه پوشاک کوشا در اصفهان از قدیمی‌ترین و با سابقه ترین چهره‌های نساجی استان اصفهان بوده و علاوه بر فعالیت‌های تخصصی دارای خدمات خیر خواهانه فراوانی در طول مدت عمر خود بوده است.

در پایان این مراسم تمامی حاضران که شامل بزرگان نساجی و پوشاک و نمایندگان تشکل‌های صنفی این بخش بر تلاش خود در جهت ترویج، تولید، توسعه و تقویت کالای ایرانی در زمینه نساجی و پوشاک تأکید کردند.