مینا غازیانی در ابتدای گفتگو درباره مورد نمایشگاه نقاشی و طراحی خود به هنرآنلاین گفت: بیشتر هنرمندان به طراحی علاقمند هستند، در عین حال مخاطبان حرفه ای هم با این سبک کار به خوبی ارتباط برقرار می کنند اما اینکه چقدر مخاطبان عام بتوانند با طراحی ارتباط برقرار کنند را نمی توانم نظر بدم. چرا که تعداد محدودی از مخاطبان گالری ها افراد عادی هستند.

وی در ادامه افزود: با این تفاسیر همیشه نگاه جدی نسبت به طراحی داشته ام. حتی در برخی آثارم بعد طراحی نسبت به نقاشی پررنگ تر هم هست.

غازیانی در مورد سوژه نمایشگاه کنونی اش که در گالری طراحان آزاد برپاست گفت:شتر مرغ سوژه این نمایشگاهم است اما در هیچ کدام از طرح ها فیگور کامل یا بدن شتر مرغ را به نمایش نگذاشتم. آنچه که برایم جذابیت داشت چهره شتر مرغ است که به نظرم به حالت چهره انسان شبیه است. در حقیقت با دیدن چهره شتر مرغ تصمیم گرفتم در این نمایشگاه روی چهره شتر مرغ کار کنم. با این حال هنوز هم سوژه شتر مرغ جای کار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان در راه اندازی نمایشگاه ها اظهار داشت: راه اندازی نمایشگاه دو بخش دارد یک بخش به هنرمند و کیفیت آثارش بر می گردد و بخش دیگر به گالری دار و حمایت های ارگان های مرتبط. من بیشتر سعی می کنم به بخش اول که به خودم مربوط است توجه داشته باشم.

غازیانی همچنین با ابراز رضایت از برگزاری بازار نقاشی گفت: متاسفانه به دلیل کمبود وقت برای این دوره از نمایشگاه نتوانستم اثری را ارائه کنم اما به طور کلی با این طرح موافقم. نه تنها با طرح فروش آثار کوچک موافقم که هر طرحی که باعث شود آثار هنری بیشتری به خانه مردم برود مثبت است.

نمایشگاه نقاشی مینا غازیانی با عنوان "آن که می نگرد/آن که نگریسته می شود" در گالری طراحی آزاد از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۷ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/31/34