به گزارش هنرآنلاین ، جشنواره های عکاسی خیابانی و فاین آرت چندی پیش به همت Blank Wall Gallery در آتن یونان برگزار شد که در فهرست برگزیدگان این جشنواره ها نام سعید عبداللهی نیز به چشم میخورد.

نمایشگاه جشنواره عکاسی خیابانی از تاریخ 12 تا 25 ژانویه 2018 و نمایشگاه جشنواره عکاسی فاین آرت از تاریخ 2 تا 15 فوریه در Blank Wall Gallery در آتن برپا شدند که در این نمایشگاه عکسهای برگزیده سعید عبداللهی با نام های "آقا رحمان" در جشنواره عکاسی خیابانی که عکسی است که از روستاییان دره آل در خراسان رضوی گرفته شده است و هم چنین عکسی از حامد بهداد هنرمند کشورمان با نام "سکوت سرد" در جشنواره عکاسی فاین آرت نیز به نمایش در آمدند.

سعید عبدالهی متولد ششم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در تهران است. او از سن ۱۷ سالگی فعالیت جدی خود در زمینه عکاسی را آغاز نمود و بین دو راهی عشق به موسیقی و عکاسی، عکاسی و آن هم عکاسی خبری حوزه موسیقی را انتخاب کرد.اولین فعالیت جدی عکاسی خبری وی در سال ۷۸ بوده و از سال ۸۶ تا کنون در کنار شاخه اصلی خود، بصورت حرفه ای به عکاسی پرتره و بخصوص پرتره هنرمندان مشهور موسیقی و سینما و تلویزیون ایران و طراحی جلد آلبوم های مطرح موسیقی پرداخته است. بی گمان، او فعال ترین و مطرح ترین عکاس حوزه موسیقی در کشور است که در کارنامه اش همکاری با تقریبا همه اساتید و چهره های نامدار عرصه موسیقی در سبک های مختلف وجود دارد. در حال حاضر وی دبیر سرویس فیلم و عکس خبرگزاری موسیقی ما است.

او همچنین عضو فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران،  عضو انجمن بین المللی عکاسی سلطنتی انگلیس، عضو انجمن بین المللی عکاسی آمریکا، عضو انجمن هنر عکاسی کانادا، عضو انجمن عکاسان حرفه ای آسیا و... نیز می باشد.