.به گزارش هنرآنلاین در ابتدای این مراسم بهزاد فراهانی،عضو هئیت مدیره خانه تئاتر گفت: وحدت تمامی نهادهای خانه تئاتر آرزوی من است و آن را از ته دل دوست دارم. همچنین همه ما می‌دانیم که این اتحادیه دوران کودکی را گذرانده و اکنون به جوانی رسیده است. شاید در تمام عرصه‌ها نتوانیم حقوق تک تک صنوف را رعایت کنیم اما به زودی این اتفاق می‌افتد.گاهی شاهد مشکلات اقتصادی هستید باعث خجالت‌ زدگی ما است. بدانید ما در کنار شما هستیم و افتخار می‌کنیم که با شما همکاریم.

ابراهیم حسینی ـ رییس انجمن عکاسان تئاترـ نیز سخنانی گفت: زمانی که تصمیم گرفتیم انجمن عکاسان تئاتر را تاسیس کنیم. هدفمان بحث صنفی شدن بود، چرا که برای بسیاری از عوامل یک نمایش مثل طراح یک پوستر،‌طراح گریم و ... مبلغی لحاظ می‌شود، اما هیچ حقی برای عکاس تئاتر نیست.

رییس انجمن عکاسان ادامه داد: اکنون این انجمن به سمت صنفی شدن پیش می‌رود، بنابراین به کمک‌های زیادی احتیاج خواهیم داشت. همچنین سمینارهایی با حضور کارگردانان و عکاسان تئاتر برگزار می‌کنیم، تا مشکلات خود را در این زمینه بیان کنیم. بنده معتقدم اگر این نیاز از سمت کارگردان‌ها شکل بگیرد، موثرتر خواهد بود.

بهزاد فراهانی و خسرو احمدی در بخش دیگری از این مراسم از امیر عابدی،‌ابراهیم حقیقی و سیامک احصایی تقدیر کردند.

بهزاد فراهانی درباره ابراهیم حقیقی گفت: حقیقی یکی از هنرمندانی است که پوسترهای ما را بدون کمترین چشم داشتی طراحی می‌کرد.رضا معطریان و سیامک زمردی نیز از جمله عکاسان تئاتر بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

رسول اولیازاده ـ مدیر انجمن عکاسان حوزه هنری ـ نیز در این مراسم حضور داشت و در سخنان کوتاهی گفت: سال‌های ۸۵ بود که به همت ابراهیم حسینی اساس و پایه انجمن عکاسان تئاتر را ریختیم و خوشبختانه عکاسان خوبی در این مجموعه دیده شدند.بنده امیدوارم تلاش و پشتکار این عکاسان روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام/31