به گزارش هنرآنلاین، نمایش کمدی "دپوتات" به کارگردانی اتابک نادری براساس نمایشنامه "به دنبال دروغگو"، به نویسندگی دیمیتری پساتهاس و ترجمه کریم عظیمی برای چهارمین بار روی صحنه می‌رود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش با آغاز ماه رمضان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و بلیت‌فروشی آن طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فریکس نماینده مجلس یونان است و در شهر آتن زندگی میکند، او برای رهایی از شر مراجعه‌کنندگانش به دنبال یک رئیس دفتر مناسب می‌گردد، در این بین افراد مختلفی به او پیشنهاد می‌شوند؛ در نهایت تئودور به عنوان رئیس دفتر وی انتخاب می‌شود و پس از آن، زندگی این نماینده مجلس برای همگان عیان می‌شود.

علاقمندان به دیدن این نمایش می‌توانند به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی، پردیس تئاتر شهرزاد مراجعه کنند.

 

"رومولیت" و "شیطونی" تمدید شدند

نمایش "رومولیت" به کارگردانی مصطفی کوشکی و هستی حسینی و "شیطونی" به کارگردانی مهدی کوشکی تا 10 خرداد ماه تمدید شدند.

نمایش "رومولیت" با حضور مهدی پاکدل، نازآفرین کاظمی، شهروز دل افکار، امیر شمس، صبا ایزدپناه، مونا شریفی، سجاد باقری، الناز شهبازی، علی آرتین، علی عبدی، فاطمه احمدی، امیر باباشهابی، دانیال شاهسون و سعید بابایی هر روز ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

از عوامل این نمایش می‌توان به حسن جودکی مدیر تولید، سارا اسکندری طراح گریم، علی کوزه گر طراح نور، هستی حسینی طراح لباس، علیسینا رضاییان آهنگساز، مهدی طالقانی گرافیک، ساینا قادری عکاس، میثم انتظاری دستیار کارگردان و گروه هنری پژواک تبلیغات اشاره کرد.

همچنین نمایش "شیطونی" به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی که اجرای خود را از هفته نخست فروردین ماه آغاز کرده است ضمن تمدید مجدد، از این پس در سایت تیوال بلیت نمایش خود را پیش فروش خواهد کرد.

این نمایش با بازی مهدی کوشکی، شهروز دل افکار، دریا یاسری، الهام جدی، حسین برفی هر روز به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ به صحنه می رود.

 

"سرآشپز ..." در ایوان شمس می‌ماند

اجرای نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور تا ۱۱ خرداد تمدید شد.

آخرین اثر گروه تئاتر "پارکینگ" به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج رحمانی به دلیل استقبال گسترده مخاطبان تا 11 خردادماه تمدید شد.

نمایش "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" که محمدامیر یاراحمدی بازنویسی و دراماتورژی آن را بر عهده دارد، این روزها با حضور شهرام قائدی، رامین ناصرنصیر، آرش فلاحت‌پیشه و مهدی فریضه در تالار ایوان شمس به صحنه می‌رود.

نمایش کمدی موزیکال "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" اثر تحسین‌شده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی آئینی سنتی، نمایش برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهیان ایران، نمایش برگزیده اولین دوره جشنواره ملی جوان ایرانی و نمایش تحسین‌شده سی و ششم جشنواره تئاتر فجر است که پیش از این اجراهای متعددی در بسیاری از استان‌های کشور داشته است.

این نمایش هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان به صحنه می‌رود، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی tik8 بلیت این نمایش را تهیه کنند.