سرویس سینمایی هنرآنلاین: درحالی که پیش از این قرار بود سریال "بچه مهندس" به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه پنج سیما پخش شود، تنها چند روز مانده به آغاز پخش شبکه آن تغییر کرد و این سریال جایگزین سریال "پدر" در شبکه دو سیما شد. "بچه مهندس" در ۶۰ قسمت و در سه فاز هر شب ساعت 21:30 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

قصه سریال "بچه مهندس" در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و … بهناز جعفری، محمد کاسبی، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند، مریم خدارحمی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث و... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سعید سعدی تهیه کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: این روزها درگیر پخش سریال "بچه مهندس" هستم. همچنین برای تولید فیلم سینمایی "زنگبار" به کارگردانی علی ملاقلی پور نیز درخواست صدور پروانه ساخت داده‌ایم و در انتظار تایید شورا هستیم تا پروانه ساخت صادر شود و بتوانیم کار تولید فیلم را آغاز کنیم.

وی در ادامه درباره وضعیت اکران فیلم"مغزهای کوچک زنگ زده" به کارگردانی هومن سیدی نیز بیان کرد: اکران این فیلم به بعد از جام جهانی فوتبال موکول شد.