سرویس سینمایی هنرآنلاین: حمید زرگرنژاد کارگردان که فیلم سینمایی "ماهورا" را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورد این روزها منتظر دریافت پروانه ساخت فیلم بعدی خود است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فیلم خود، گفت: فیلم در حال حاضر در بازار هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، ضمن این که قرار است تابستان نیز در داخل کشور ایران شود.

زرگرنژاد همچنین ادامه داد: در حال حاضر منتظر صدور پروانه ساخت فیلم بعدی هستم که قرار است به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شود.

"ماهورا" تازه‌ترین اثر حمید زرگرنژاد است که حمید آخوندی و علیرضا جلالی آن را تهیه کرده‌اند. این دومین ساخته زرگرنژاد پس از "پایان خدمت" است.

"ماهورا" با نام ابتدایی "ماهور" که به دلیل تشابه اسمی با فیلمی دیگر تغییر یافت، در سال 95 تولید شد و به نوعی روایتی است از جنگ و زندگی مردمان جنوب کشور. در این فیلم ساعد سهیلی، کامران تفتی، بهاره کیان افشار، داریوش ارجمند، میترا حجار، علی اوسیوند، احمدکاوری، علی اوسیوند، مونا فرجاد و مالک سراج در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان "ماهورا" آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به‌عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارورشده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.