به گزارش هنرآنلاین، علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی، تیتراژ سریال رمضانی "پدر" به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی را خواند.

قربانی این تیتراژ را با ترانه‌ای از اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی برای سریال ماه رمضان شبکه دو سیما خوانده است.

وی علاوه بر ترانه تیتراژ برای این سریال قطعات آوازی دیگری نیز اجرا می‌کند که به فضاسازی بیشتر عاشقانه‌های بین شخصیت‌ها از جمله دو کاراکتری که مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ایفاگر آنها هستند، کمک شایانی می‌کند.

این خواننده 45 ساله در همکاری‌های قبلی خود با عنقا نه تنها خوانندگی سریال "تنهایی لیلا" نوشته وی را برعهده داشت بلکه با حضور در مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور با طراحی، مدیریت و توسعه عنقا، اولین خواننده‌ای بود که با این سامانه همکاری و قطعاتی منتخب از آلبوم "سودایی" را اجرا کرد.

این روزها قربانی، اورکی، ایمان و عنقا شبانه روز در استودیو مشغول آماده سازی قطعات مربوط به سریال "پدر" هستند که از ابتدا برای پخش در ماه مبارک رمضان کلید خورده بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: "حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…"

از بازیگران اصلی "پدر" می‌توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طارى، شهاب مهربان، مهتاب شیروانى، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق با حضور بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا اشاره کرد.