به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، دکتر حمید ساروخانی جانشین دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار خبر داد: بخش صحنه‌ای جشنواره در سالن‌های مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی و مجتمع فرهنگی و هنری انتظار (تئاتر شهر کرمانشاه) برگزار می‌شوند.

وی توضیح داد: تالار غدیر و پلاتو تجربه در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی و سالن‌های سینما، پلاتو کرمانشاه و سالن اصلی در مجتمع فرهنگی و هنر انتظار میزبان نمایش‌های راه یافته به جشنواره خواهند بود تا از 21 تا 24 اردیبهشت ماه به رقابت بپردازند.

ساروخانی افزود: 22 نمایش خیابانی در قالب 42 اجرا در جشنواره ششم ایثار نیز طی 3 روز 21 تا 23 اردیبهشت در دو منطقه تجاری و فرهنگی شهر کرمانشاه میزبان عموم مخاطبان و مردم این شهر خواهند بود.

وی درباره مکان‌های اجرای تئاتر خیابانی جشنواره گفت: بازار کرمانشاه و فضای باز مجتمع فرهنگی و هنری انتظار (تئاترشهر کرمانشاه) میزبان اجراهای بخش خیابانی جشنواره می‌شوند.

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با مشارکت استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر کرمانشاه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با حضور نمایش‌هایی از 17 استان کشور از 21 تا 24 اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.