به گزارش هنرآنلاین، نمایش "زخم‌های وحشتناک زمین بازی" نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی علی منصوری از بیست و سوم اردیبهشت‌ماه به روی صحنه می‌رود.

آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: "دوستی و عشق پرفراز و نشیب یک دختر و پسر از 8 تا 38 سالگی. عشقی که شبیه هیچ عشقی نیست یا مثل هر عشق دیگر پر از زخم و جراحت است.

"زخم‌های وحشتناک زمین بازی" از بیست‌ و سوم اردیبهشت هر شب در خانه نمایش مهرگان واقع در خیابان خارک که به تازگی افتتاح شده به روی صحنه می‌رود. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: راجیو جوزف، مترجم و کارگردان: علی منصوری، بازیگران: آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: افسانه صرفه‌جو، سرمایه‌گذار: مهدی قاسمی‌وند، تهیه‌کننده: نسیم سندیانی، عکاس، طراح پوستر و بروشور و سازنده‌ تیزر: احسان نقابت، مدیرفرهنگی و مشاور رسانه: مریم نراقی، دستیار کارگردان: حسین شیرازی.

 

اجرای نمایش "راهبان معبد وانگ"  در آنکارا 

نمایش "راهبان معبد وانگ" به کارگردانی احمد سلیمانی که حدود سه سال پیش  در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرای عمومی رسید، قرار است پنج‌شنبه 20 اردیبهشت/ 10 می در ادامه اجراهای رپرتوار دوره‌ای بین‌المللی با حضور 20  کشور، در آنکارا اجرا شود.

محمدرضا کوهستانی نویسندگی نمایش "راهبان معبد وانگ" را بر عهده دارد و نیما سیاری، محمدجواد پیروزی، مهدی نیک روش، فائزه سادات حسینی و ماشااله کوهستانی بازیگران این نمایش هستند. مهدی نیک‌روش طراح صحنه و لباس، بابک نصیری‌خواه آهنگساز، بهروز نیازمند مدیر اجرا، محمدرضا آزاد طراح نور، احمد کولیوند مدیر روابط بین‌الملل و لیلا افشار مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی از دیگر عوامل نمایش "راهبان معبد وانگ" هستند.

نمایش "راهبان معبد وانگ" به کارگردانی احمد سلیمانی که قرار است به مدت سه شب در آنکارا روی صحنه برود یک کمدی بی‌کلام است که تفکرات بنیادگرایی و خرافی مذهبی را به چالش می‌کشد. قصه‌ این  نمایش در معبدی در ناکجا آباد اتفاق می‌افتد؛ مکانی که در آنجا با ریاضت‌های سخت، افکار و تعالیم آیینی و به ظاهر مذهبی به راهبان آموزش داده می‌شود که موضع و نگرش اصلی آن، زن ستیزی است. راهبان می‌آموزند زن، موجودی شیطانی است و باید از آن دوری جست و با ریاضت و عمل به تعالیم آیینی، راه رستگاری را پیش گرفت....

"شام آخر" و "یک کلیک کوچولو" از جمله آثاری هستند که احمد سلیمانی پیش از این در مقام کارگردان به صحنه برده است.