به گزارش خبرگزاری هنر آنلاین، امیرعباس تقی پور مدیر عامل شرکت فرهنگ فیلم تهران با اعلام این خبر گفت: این مراسم که به معرفی برگزیدگان جشنواره عکس بوی عیدی اختصاص دارد در تاریخ ۲۱ خردادماه سالجاری ساعت ۳ بعدازظهر در محل استودیو فرهنگ واقع در انتشارات علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ اثر به جشنواره عکس "بوی عیدی ارسال شده بود، افزود: هیئت داوران از بین این آثار، ۳ اثر را به عنوان اثر برگزیده معرفی خواهند کرد.

تقی پور در ادامه افزود: این آثار توسط علیرضا کریمی صارمی، مسعود زنده روح کرمانی و سعید دستوری مورد داوری قرار گرفته‌ است.

مدیر شرکت عامل فرهنگ فیلم تهران در مورد جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: در این جشنواره به نفرات اول تا سوم برگزیده شده به ترتیب مبلغ پانزده، ده و پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد .

وی گفت: از نفرات چهارم تا سی ام این مسابقه نیز تقدیر بعمل خواهد آمد و آثار نفرات راه یافته به بخش نهایی جشنواره در یک نمایشگاه گروهی، در معرض بازدید هنرمندان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شرکت فرهنگ فیلم تهران پیش از این طی فراخوانی از کلیه علاقمندان به عکاسی برای حضور در این جشنواره با هدف به ثبت رساندن جلوه ها و تصاویری از آئین و رسوم نوروز دعوت کرده بود.

انتهای پیام/31/34