به گزارش هنرآنلاین، نمایش "تابوت عهد" به کارگردانی عماد قلی‌پور روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته 50% تخفیف به دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه‌های هنری می‌دهد.

علاقمندان برای برخورداری از این تخفیف می‌توانند در روزهای یاد شده با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به گیشه تماشاخانه باران مراجعه کنند.

نمایشنامه "تابوت عهد"  به نویسندگی نیل لبیوت و ترجمه فهمیه زاهدی درباره‌ دو نفر از اهالی نیویورک است که در صبحی تاریک و طولانی با خود و با یکدیگر مواجه می‌شوند.

لبیوت از نمایشنامه‌نویسان معاصر آمریکایی است و برای نخستین بار است که اثری از وی به زبان فارسی ترجمه شده و روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش آمده است:  اگر شما قرار بود ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در برج‌های دوقلوی نیویورک باشید، اما به دلیلی که به هیچ‌وجه نمی‌تونید به خانوادتون بگید،اونجا نبودید، ترجیح می‌دادید اونا فکر کنن مُردید یا حقیقت رو می‌گفتید؟.

دلارا نوشین (مشاور کارگردان)، حسین دیردار (مدیر تولید)، رضا حیدری (طراح نور)، الهام شعبانی (طراح لباس)، منا رمضانی (طراح صحنه)، سروش سوخته‌سرایی (انتخاب موسیقی)، سوگل بهرام‌پور (طراح گریم)، محمودرضا انشایی (طراح پوستر و عکاس) ، بهار خالقی (دستیارکارگردان و منشی صحنه)، سعید جعفری (مدیر صحنه)، فرزین طاهری (ساخت تیزر) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات، روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) از عوامل این نمایش هستند.