به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمای "کله سرخ" دومین ساخته سینمایی کریم لک زاده که پیش از این در شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم منهایم آلمان به نمایش درآمده بود و هم اکنون در گروه "هنر و تجربه" در حال اکران است، در دومین حضور بین المللی خود در چهارمین سال برگزاری جشنواره ماهانه اوراسیا در کشور روسیه موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد.

جشنواره اوراسیا از جشنواره‌هایی است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود و پیش از این آثار دیگری از سینمای ایران در این جشنواره حضور داشتند و موفق به کسب جایزه شدند. جشنواره اوراسیا یک جشنواره مستقل برای فیلم‌ها و فیلم‌سازان مستقل است که با هدف معرفی سینمای مستقل به مخاطبان خاص آن برگزار می‌شود.

"کله سرخ" در رقابت‌های ماه مارس این جشنواره موفق به کسب این عنوان شده است.

"کله سرخ" به تهیه‌کنندگی مهدی رشیدی و محصول ریپس فیلم است و سایر عوامل آن عبارتند از بازیگران: بهزاد دورانی، علی باقری، سونیا سنجری، میلاد اکبرنژاد، لیلا طاهرپسند، مونا محمود زاده، وحید حبیبیان، احد محمد کرمی، وحید کفراش، فیلم‌بردار: پویان رنجبر، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: حسنا خان محمدی، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، تدوین: پویان شعله‌ور، مدیر تولید: احد محمد کرمی، عکاس: محمد حسن‌زاده، دستیار کارگردان: حامد نجابت، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: آنکیدو دارش، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: سعید فروتن.