به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، در دهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایش‌نامه "تلخی ته گلو" نوشته و کارگردانی امیر امجد نقش‌خوانی می‌شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه 15 اری بهشت ماه 97 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌­شود، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، آناهیتا اقبال نژاد، ریحانه سلامت، مونا فرجاد و سام کبودوند نقش‌­خوانی می‌­کنند.

در خلاصه داستان این نمایش نامه آمده است: در سه نقطه از شهر شاهد سه روایت مستقل اما مرتبط با هم هستیم از کسانی که هر یک در قربانی کردن یکی دست داشته‌اند... .

بر اساس این گزارش، نمایش‌نامه "تلخی ته گلو" نوشته امیر امجد  در سال 1394 در 64 صفحه قطع جیبی با شمارگان 2000 نسخه توسط نشر نیلا به قیمت 6000 تومان در دسترس علاقه­‌مندان قرار گرفت.

لازم به یادآوری است پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایش‌نامه‌های "وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد" نوشته روزبه حسینی، "یافت آباد" نوشته محمد مساوات، "بالستیک زخم" نوشته پیام لاریان، "دوزخ و راه" نوشته سیروس همتی، "خواب خیس ماهی" نوشته مهدی میرباقری، "برف زمین را گرم می‌کند" نوشته مریم منصوری، "لابی" نوشته آرش عباسی، "یه کلیک کوچولو" نوشته محمدرضا کوهستانی و "موزه خصوصی" نوشته تهمینه محمدی معرفی، نمایش‌نامه‌خوانی و بررسی شده بود.

گفتنی است سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایش‌نامه‌های منتشر شده جدید ایرانی ماهی یک بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌‌شود.