سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بنیامین اسلامی، مدیر عامل برند "آندیا" و عضو هیئت داوران ششمین جشنواره نقش تن‌پوش درباره ضرورت برگزاری جشنواره‌ها در عرصه مد و لباس به ویژه جشنواره نقش تن‌پوش به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: جشنواره‌ها رسالت مهمی بر عهده دارند که آن معرفی طراحان مستعد و دارای فکربه جامعه و در رأس آن به بخش صنعت و تولید است. از سوی دگر معتقدم حمایت برندهای ایرانی از برگزیدگان جشنواره‌های مد و لباس یک وظیفه است.

او با اشاره به اینکه ایجاد یک فضای رقابتی میان طراحان در بستر جشنواره‌ها اثرات ماندگاری دارد اظهار داشت: اینگونه طراحان حداکثر توان خود را می‌گذارند تا وجوه تمایز اثرشان را به رخ دیگر شرکت‌کنندگان کشند و همین تفاوت و نگاه نو به هر مقوله‎‌ای، نه تنها موجب هر چه بهتر دیده شدن هنر هنرمند می‌شود بلکه در شرایط فعلی که بازار ما به شدت تحت تأثیر مدهای وارداتی قرار گرفته، تولیدکنندگان نیز با کمال میل از این ایده‌های نو استقبال کرده و اینگونه پیوند لازم میان طراحا و تولید کننده برقرار خواهد شد.

اسلامی به رویدادهای اخیر در عرصه مد و لباس به ویژه جشنواره نقش تن ‌پوش اشاره کرد و گفت: این رویداد یک نوع پوشش پر طرفدار یعنی همان تی شرت را هدف قرار داده و به دور از نوع طراحی اصل اثر، مفاهیم و نمادهای طرح روی آن را مورد داوری قرارمی‌دهد که همین موضوع پیوند میان حوزه مد و هنرهای تجسمی را به منصه ظهور گذاشته و جایگاه هنری پوشش را گوشزد می‌کند.

مدیر عامل برند "آندیا" از تولید آثار برگزیده جشنواره نقش تن‌پوش به عنوان یکی از رویدادهای معتبر و اثرگذار حوزه مد و لباس خبر داد و افزود: ما از تولیدکنندگان پوشاک با الیاف طبیعی هستیم و همین مسئله موجب می‌شود تم و الگوهای ایرانی برای مخاطبانمان جذاب باشد پس بدون شک از طرح‌های نو و ایده‌های خلاقانه ظهور یافته در جشنواره "نقش تن‌پوش" استقبال خواهیم کرد.

او تأکید کرد: البته یکی از نکات مهمی که باید تمامی جشنواره‌های به آن اهتمام ویژه داشته باشند، عرضه و نمایش حرفه‌ای و اصولی آثار رسیده به اینچنین رویدادهایی است چرا که دراین صورت نه تنها تولیدکنندگان تمایل بیشتری به رصد و بررسی آثار با هدف همکاری با طراحان خواهند داشت، طیف وسیعی از بازار 80میلیون نفری کشورمان نیز راغب می‌شوند که با حضور در محل نمایش آثار، از آن پس با اعتماد بیشتری از فروشگاه‌های برندهای ایرانی خرید خود را انجام دهند.

اسلامی در خاتمه گفت: ما از طرح‌های موفق و برگزیده جشنواره‌ها حمایت می‌کنیم و امیدواریم در ادامه شاهد گسترش پیوند هر چه بیشتر میان جامعه طراحان و صنعتگران باشیم.