سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه موسیقی روناک با اجرای آثاری از موسیقی فولکلور، سنتی، پاپ و موسیقی بین‌الملل تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار می‌کند.

کیوان علی محمدی سرپرست گروه گفت: گروه روناک نزدیک به 10 سال است که تشکیل شده و آثار بسیاری با محوریت موسیقی محلی اقوام ایران ارائه کرده است. نزدیک به دو سه سال است که روی این مسئله فکر کرده‌ایم که در کنار پرداختن به موسیقی مناطق مختلف ایران، به موسیقی کشورهای دیگر هم بپردازیم.

وی افزود: نوآوری که در ترکیب گروه انجام داده‌ایم را "روناک نوین" نامیده‌ایم. فکر می‌کنم چنین چیزی تاکنون در ترکیب گروه‌های موسیقی در ایران بی‌سابقه بوده است.

او ادامه داد: البته گروه‌های زیادی تاکنون موسیقی تلفیقی داشته‌اند، اما تاکنون چنین ترکیبی که بتواند چهار ژانر متفاوت از موسیقی را در کنار هم به همراه 11 خواننده اجرا کنند، نداشته‌ایم.

کیوان علی‌محمدی دف و خواننده محلی، کاویان علی‌محمدی کمانچه، حانیه علی‌محمدی تار و بم‌تار، ندا رضائیان دهل، نقاره، دایره، مریم مرزبان دف و نقاره، حمیده سعیدی نیا عود همخوان، سجاد رضایی تار و مراژ، سانیا علیرضایی جاهد گیتار اسپانیش، تانیا بینایی گیتار اسپانیش، علیرضا رحیمی دارم، مجتبی شادابفر گیتارباس، پریوش پاکیده همخوان، وحید عبدالهی کیبورد و گیتار و خواننده ملل و ابراهیم امامی خواننده سنتی نوازندگان گروه را تشکیل می‌دهند.

این کنسرت روز 21 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 به تهیه‌کنندگی مجید فلاح‌پور در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.