سرویس موسیقی هنرآنلاین: سالار عقیلی درباره فعالیت‌های خود گفت: سریال "ایراندخت" این روزها از شبکه اول سیما در حال پخش است که یک درام عاشقانه در بستر مشروطیت است و روایت جذابی را در دل تاریخ به تصویر می‌کشد. تیتراژ پایانی آن با همکاری کامبیز روش روان و شعری از رؤیا میرفخرایی ساخته شده است.

خواننده موسیقی ایرانی درباره سرود جام جهانی فوتبال نیز گفت: طی همفکری با بابک زرین و تماس‌های تلفنی و نشست‌هایی که انجام دادیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین و ماندگارترین اثر را تولید کنیم. من در این عرصه کار زیادی انجام دادم و همه رده‌های سنی از آن‌ها راضی بودند. امیدوارم این اتفاق برای این سرود ملی هم بیافتد. این اثر تماماً ایرانی نیست و به سبب اجرای آن در جام جهانی سعی کردیم که اثر جهانی باشد. با توجه به سازها و فضاهایی که در ارکستر ملی وجود دارد، صرفاً کار ایرانی نمی‌سازیم.

عقیلی همچنین هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس در بندرعباس به روی صحنه خواهد رفت. فستیوال موسیقی مرزداران خلیج‌فارس نیز قرار است در هشتمین جشنواره‌ فرهنگی و هنری خلیج‌فارس اجرا شود.

اجرای موسیقی حماسی و رونمایی از کتاب‌های برگزیده مؤلفان در حوزه خلیج‌فارس از جمله برنامه‌های اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی هنری خلیج‌فارس است که روز دهم اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بندرعباس برگزار خواهد شد.