سرویس تجسمی هنرآنلاین: جشنواره عکس Photometria توسط سازمان غیر انتفاعی Entefxis برگزار می‌شود. این جشنواره به عنوان یک نمایشگاه عکاسی معاصر پیش بینی شده است و دهمین دوره خود را با حضور هنرمندان عکاس سراسر جهان برگزار می‌کند.

این رقابت اشاره به زمان حال و مکانی که در آن قرار داریم  دارد و به معنی یک موقعیت یا نقطه بدون در نظر گرفتن بُعد و عناصر قابل اندازه‌گیری دیگر است. این امر می‌تواند موقعیت خاصی را در فضای ذهنی یا واقعی و یا موقعیت جغرافیایی با ویژگی‌های فضایی را نشان دهد. ضمنا شرکت در این جشنواره رایگان است.

جایزه نفر اول این رویداد یک دستگاه دوربین Nikon D3400  + AF-P ۱۸-۵۵mm kit خواهد بود. سه نفر بعدی نیز جوایزی دریافت خواهند کرد و یکی از سه برنده در جشنواره سال آینده با یک نمایشگاه انفرادی در این رویداد حضور می‌یابد.

همچنین نمایشگاه عکس‌های منتخب در جزایر فرهنگی یونینا در پالا اسپگیا، یونان، ۲۳ تا ۳ ژوئن ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد. ضمنا برگزیدگان این جشنواره در تاریخ ۳ ژوئن در مراسم افتتاحیه جشنواره اعلام می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ  ۳۰ آپریل ۲۰۱۸ (۱۰ اردیبهشت ۹۷)  به سایت: http://www.photometria.gr/en/contest.php?name=here-we-are-photometria-awards-2018-993 مراجعه نمایند.