به گزارش هنرآنلاین، حضور 34 هنرمند که هر یک تعریف‌هایی گوناگون از سگ ارائه داده‌اند از این نمایشگاه یک رویداد جالب توجه ساخته است. تنوع برخوردها با این موضوع پاپ آنقدر در این رویداد مختلف است که مخاطب پیش روی هر تابلو با احساسی کاملا متفاوت دست به گریبان می شود؛

تعدد رویکردهای شوخ طبعانه تا نقاشی های معناپرداز و... توانسته نمایشگاه سگ را به جایگاهی برساند که احتمالا می تواند توجه طیف هایی گسترده ای از مردم را به خود جلب کند. 

در این رویداد آثار هومن بیات، جواد بیاد، حمید پوربهرامی، علی ترقی‌جاه، مهرداد جمشیدی، کامبیز حضرت‌پور، فرامرز خانی، شیما خشخاشی، حکمت رحمانی، سپیده سحر، سارا سهیلی‌فر، شقایق شجاعیان، فرناز شعار، ندا شعاعی، هیرو شیخ‌الاسلام، پروانه صدیق، محمد طباطبایی، پردیس طبسی‌نژاد، هونیا عباسی، مینا غفاری، بهنوش فروتن، امین قرقره‌چی، آیدین قشلاقی، متین کیامرزی، بی‌تا محبتی، ساغر مسعودی، فرهاد مفوز، علی معتمدیان، وحید معینی، سدی نارئی، هانی نجم، حمید هادی‌نژاد، عادل یونسی و بابک یاقوتی سینه آویز دیوارهای گالری شکوه است.

نمایشگاه سگ تا یازدهم اردیبهشت ماه در شکوه به تماشاست و علاقه‌مندان می توانند همه روز غیر از پنجشنبه ها از ساعت 17 تا 21 از این رویداد دیدن کنند. 

نشانی گالری شکوه فرمانیه، اندرزگو، سلیمى شمالى، کوچه امیرنورى، شماره 19 است.