سرویس استان‌ها هنرآنلاین: کمپین "طرح لبخند" دو سالی است که توسط دکتر سینا علیزاده در شهر مشهد راه اندازی شده است.

این کمپین با هدف جذب خیرین برای کمک به ایتام، کودکان معلول، کودکان کم توان ذهنی و جسمی در مشهد راه اندازی شده و با دعوت از هنرمندان و خیرین در این راه فعالیت می‌کند.

دکتر علیزاده در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین باره گفت: پدر من سال‌ها در این زمینه فعالیت داشتند و پس از فوتشان نیز وصیت داشتند که من این راه را ادامه دهم. در همین راستا من هم با همکاری خانم رمضانی این کمپین را راه اندازی کردیم تا بتوانیم قدمی درست در این راه برداریم.

طرح لبخند

وی ادامه داد: رویکرد ما شاد کردن کودکان بی سرپرست، معلول و کم توان است، ضمن این که با برگزاری جشن تولد هنرمندان علاوه بر این اتفاق از خیرین هر موسسه خیریه نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

علیزاده افزود: از سوی دیگر با حضور و همراهی هنرمندان اقدام به جذب خیرین جدید می‌کنیم چرا که ذهنیت اغلب افراد نسبت به این کودکان ذهنیت خوبی نیست ولی وقتی هنرمندان به نام عرصه هنر کشور در این مراسم حضور دارند مردم هم به این واسطه به جمع ما می‌پیوندند و از نزدیک با این بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

طرح لبخند

وی همچنین اظهار کرد: ما هر ماه جشن تولد هنرمندانی را که در  آن ماه زاده شده‌اند در یکی از این مراکز خیریه و در شهرهای مختلف برگزار می‌کنیم. تاکنون استاد ناصر ملک مطیعی، رضا عطاران، سالار عقیلی و بسیاری دیگر از هنرمندان در این مراسم حضور یافته‌اند و امروز خودشان یکی از خیرین ما هستند و جدای از آن‌ها طرفدارانشان نیز از حامیان ما محسوب می‌شوند. ما تاکنون با این طرح موفق شدیم همراهی بیش از 80 شرکت و موسسه را با خود داشته باشیم در همین راستا نیز شب گذشته جشن تولد امیریل ارجمند را به همراهی استاد داریوش ارجمند، علی مسعودی، آرزو نبوت، امیرمحمد زند و نفیسه روشن برگزار کردیم که اتفاق خوبی را رقم زد و شب به یاد ماندنی برای همه شد.

این گروه با این شعار که "گاهی یک کار کوچک اتفاق‌های بزرگی را در زندگی کودکان رقم می‌زند" به فعالیت خود ادامه می‌دهند.