به گزارش هنرآنلاین، این اثر کمدی به کارگردانی مهسا منصوری تنها تا 6 اردیبهشت‌ماه هرشب ساعت 19 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه خواهد رفت.

"مشتِ زن" که برای نخستین بار مبارزه واقعی مشت زنی را در صحنه تئاتر به نمایش می‌کشاند، اثری در ژانر کمدی تراژیک است.

مهسا منصوری در نخستین اثر خود در اقدامی متفاوت و خلاقانه، مشت‌زنی روی صحنه را آن هم به صورت کاملا حرفه‌ای و واقعی به نمایش درآورده است.

بازیگران این اثر برای آمادگی جهت حضور در این اجرا تحت تعلیم یک مربی بُکس بودند تا بتوانند در نقش مشت زن ایفای نقش کنند به همین دلیل به گفته منتقدان و کارشناسان تئاتر "مشتِ زن" یک تئاتر منحصر به فرد به شمار می‌آید.

"مشتِ زن" داستان دختر مبارزی است که در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کند، او مجبور به یک مبارزه زیرزمینی می‌شود تا خانواده‌اش را نجات دهد و ...

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: آرش اشاداد، کارگردان: مهسا منصوری، بازیگران: مریم قریشی، بنیامین صیادی نیا، زینب فرحزادی و امین جوادی، گروه کارگردانی: ملیکا هاشم‌خانی و امین جوادی، منشی صحنه: کیمیا بختیاریان، مدیران صحنه: محسن اقبال و رزیتا زراعتی، طراح پوستر و بروشور: فاطمه ولی پور، عکاس نمایش: نگار آزاد، عسل حسینی، عکاس پوستر: ریحانه عزیزی پناه، گریم: آزاده اسانلو، طراح نور و صحنه: گروه بندار و طراح لباس: مریم عمادی پور.

دیگر بنداری‌ها: نغمه طوسی، ریحانه رضی، مهسا کلانی، محدثه نویانی، دانیال سنجری، گیسو آزاد، زهرا عمادی‌پور، یزدان دارابی و نسترن پارسائیان.

این اثر در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی تا 6 اردیبهشت‌ماه هرشب ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنید.