به گزارش هنرآنلاین، سید حسن هاشمی طی حکمی، سیدمحمدهادی ایازی را به ‌عنوان رئیس این دوره از جشنواره منصوب کرد.

متن حکم وزیر بهداشت به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر سیدمحمدهادی ایازی

معاون محترم امور اجتماعی

باسلام؛

هنر جلوه و تجلی زیبایی‌های ذات احدیت در هستی است که موجب حیرت و جذب انسان به معنا و معنویت و رستگاری می‌شود. سینما یا هنر هفتم، هنر روایت همه هستی با زبان تصویر، امروزه در جوامع بشری به عنوان رسانه‌ای مؤثر، نقشی بی‌بدیل در انتقال پیام و ارتباط پایدار با مخاطب در ترویج فرهنگ و سبک زندگی دارد. رسانه سینما و فیلم می‌تواند جامعه را به سوی سلامت سوق دهد و این فلسفه اساسی و بنیادین پایه‌گذاری جشنواره فیلم سلامت است.

از آن‌جا که برگزاری دو دوره جشنواره فیلم سلامت با استقبال گرم و پرشور مردم عزیز، هنرمندان گرامی، خانواده بزرگ و گسترده همکاران محترم عرصه سلامت مواجه شده است، به موجب این حکم، جناب‌عالی را به عنوان رئیس سومین دوره جشنواره فیلم سلامت منصوب می‌نمایم.

امید است که با تعامل و همکاری همه معاونت‌ها، مراکز تابعه و بخش‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر حوزه‌های ذی‌ربط، شاهد برگزاری باشکوه این دوره از جشنواره باشیم. توفیق شما را از درگاه خداوند زیباآفرین خواستارم."

جشنواره فیلم سلامت از سال 1394 آغاز به کار کرده است و سومین دوره آن از یکم تا پنجم شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می شود.