سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید محمد میرزمانی در خصوص شرایط خانه موسیقی گفت: ما در تلاش هستیم خانه موسیقی از حالت سکون خارج شود و به فعالیت بپردازد. طرح‌هایی نیز در این زمینه داریم.

رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده این است که شورای عالی و هیات مدیره جلسه‌ای در جهت یکسان سازی دیدگاه‌ها و نقطه نظرها داشته باشند و ما بتوانیم از آن بهره بگیریم. همچنین این امر تعاملی بین هیئت مدیره و شورای عالی پدید خواهد آورد و انگیزه هر دو را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: جلسه‌ای نیز در خانه هنرمندان در این خصوص برگزار خواهد شد. امیدواریم این جلسه مؤثر واقع شود چرا که هم فکری، دوستی و همکاری در جامعه موسیقی باید بیش از این ایجاد شود. این نزدیکی بیشتری بین اعضای جامعه موسیقی پدید می‌آورد.

میرزمانی اشاره کرد: موسیقی در کشورمان در شرایط خوبی قرار ندارد و اقتصاد و فرهنگ آن اشکالاتی دارد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با این اتفاق کمکی در جهت رفع مشکلات باشیم. زمانی که می‌بینم دل‌ها با هم همراه نیست، کمی سرد می‌شوم. دوست داریم در جامعه تنشی وجود نداشته باشد و تعامل جاى آن را بگیرد. باید برای پیشبرد اهداف فرهنگی موسیقی تلاش کرد.

این آهنگساز در خصوص فعالیت‌های موسیقیایی خود توضیح داد: من در زمینه موسیقی بیشتر علاقه دارم ارکسترال کار کنم. دوست دارم قطعاتى در حوزه موسیقی کلاسیک بسازم، در همین زمینه چند طرح را نیز شروع کرده‌ام.

او در پایان گفت: امروزه موسیقی پاپ و مصرفی بسیار مطرح است. طرحی که به شدت ذهن من را درگیر کرده است "آینه بهار در مهتاب" نام دارد. امیدوار هستم بتوانم قطعه مقبولی ارائه کنم و استادان این حوزه آن را تأیید کنند.