به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه حاصل تجربیات شخصی این هنرمند چینی از حضورش در ایران است. در توضیح این نمایشگاه که نامش "شه دخت ایرانی" است، آمده: " چه تصوری از دیدن زنی با چادری سیاه‌رنگ به ذهنتان خطور می‌کند؟ زمان کودکی فکر می‌کردم آنها جادوگران بدجنسی بودند که جادوی سیاه خود را زیر شنل‌های سیاهشان پنهان می‌کردند و این مرا می‌ترساند.  بزرگ که شدم دیگر به جادو باور نداشتم و آن زنان را تروریست‌های خطرناکی می‌دیدم - درست شبیه به آنچه در اخبار غربی‌ها گزارش می‌شد. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم روزی مجبور باشم که یک سال از زندگی‌ام را به‌عنوان فعال زن مؤسسه‌ی صلح در ایران، زیر چادری سیاه همچون زنان آنجا بگذرانم.

یک روز که برای رفتن از شمال تهران به جنوب آن سوار تاکسی شده و از پنجره مشغول تماشای بیرون بودم، ناگهان زنی را با چادری سیاه در میان خیابان‌های دوده‌گرفته‌ی شهر دیدم. چادر سیاهش نیمی از آسمان را در خود گرفته بود. او جلوی تاکسی را گرفت و سوار شد. وقتی نگاهمان به یکدیگر افتاد، اشک از چشمانم سرازیر شد. در آن لحظه می‌دانستم که او برای همیشه با من می‌ماند. او به من گفت: "ممکن است تصور کنی که در پشت ظاهر این حجاب سیاه، انسانی مطیع و سیاه‌بخت پنهان است، اما در واقع روحی زیبا و قلبی مهربان همچون همه‌ی انسان‌ها در پشت آن محبوس است"

من او را شاه‌دخت ایرانی نامیدم و به‌خاطرش تصمیم گرفتم هنرمند شوم، بدون اینکه هیچ آموزش تخصصی‌ای از پیش دیده باشم. پس‌ از آن پروژه‌ی نقاشی شاه‌دخت ایرانی را آغاز کردم که بیش از ۶۰ پرتره دارد. هدف این اثر بازتاب دنیای درونی اوست. الهام‌بخش من در این راه نه‌تنها فرهنگ خاورمیانه بلکه تجربه‌ی سفرهای دور دنیا، افسانه‌ها، اشعار،  هنر، نمایشنامه‌ها و طبیعتی بوده است که در طول این دوران با آنها برخورد داشته‌ بودم."

این نمایشگاه که روز جمعه 25 فروردین، ساعت 16 در گالری آس افتتاح می‌شود، همه روزه از ساعت 11 الی 24 در کافه گالری "آس" به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، پلاک 1831 میزبان علاقه‌مندان است.