سرویس معماری هنرآنلاین، کارگاه طراحی تا ساخت یک سازه پنتوگرافیک از جمله برنامه‌هایی است که در دومین سمپوزیوم معماری پویا اجرا می‌شود.

در این کارگاه ٣ روزه یک سازه پنتوگراف (قیچی سان باز و بسته شونده) را از مرحله تئوری، طراحی و مدل سازی پارامتریک شروع کرده و با آنالیزهای مربوطه به ساخت نمونه یک به یک آن خواهند رسید.

علاقه‌مندان در این دوره مباحثی چون: از صفر تا صد طراحی یک سازه پنتوگرافیک از قبیل، طرح یک پروژه، آموزش تئوری سازه، مدل‌سازی پارامتریک  و سه‌بعدی(Rhino + Grasshopper)،  آنالیز سازه‌ای (Karamba)،  ساخت ماکت کوچک مقیاس و ساخت مدل یک به یک مطرح می‌شود.

در این سمپوزیوم دکتر مازیار آصفی، دارای دکترای تکنولوژی معماری از دانشگاه لیورپول انگلستان، دانشیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز و استاد مدعو دانشگاه رایرسون کانادا و آکادمی آرتک سخنرانی خواهد کرد.

 داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ در رشته‌های ﻣﻌﻤﺎری، ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﻣﻌﻤﺎری و ﻋﻤﺮان،  شرکت‌های مشاور در زمینه سازه‌های تغییر فرم پذیر، علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی سرپناه‌های ﻣﻮﻗﺖ و ﺳﺮﯾﻊ،  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی پل‌های اﺿﻄﺮاری،  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی جرثقیل‌ها، پل‌ها، برج‌ها، و دکل‌های ﺑﺎز و ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪه و  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی ﻣﺒﻠﻤﺎن‌ﻫﺎی ﺑﺎز و ﺑﺴﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪه می‌توانند حضور یابند.

دومین سمپوزیوم معماری پویا پنجم الی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 الی 21  تهران، پژوهشگاه نیرو شهرک غرب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این سمپوزیوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های ٠٢١٢۶۴۵٧٣۵۴  –  ۰۹۲۲۸۲۶۴۵۳۷ تماس حاصل نمایند.