به گزارش هنرآنلاین، این کتاب که از سوی انتشارات آرادمان انتشار یافته، مجموعه داستانی است که داستان‌های آن درواقع از نظر درون‌مایه به‌نوعی به هم پیوسته هستند. فصل‌های آن نیز در 55 صفحه، برمبنای حواس پنجگانه و سپس یک فصل هم برای حواسی دیگر نامگذاری شده است:

حس اول: درباره­ این مقاله، حس دوم: تابستان سال بعد، حس سوم: نیم ساعت بیشتر، حس چهارم: اشیاء متفرقه، حس پنجم: شبیه شوشو، و حواس دیگر.

در پشت جلد این کتاب، از متن آن آمده است: "در مورد احساسات یک گرگ جایی چیزی نخوانده­‌ام، اما توی آن چند لحظه دیدم که چطور پوزه­اش را آرام می‌برد بالا و تکانش می­‌داد توی هوا و باز هم سرش را پایین می­‌آورد تا نوک پنجه­‌هایش، مثل اینکه داشت چیزی را برای کسی می­‌گفت یا می­‌خواند. توی اینترنت خوانده­‌ام که گرگ­‌ها با تغییر حالت چهره با هم حرف می­‌زنند. شاید آن دورترها کسی یا چیزی دیده بود که داشت برایش می­‌خواند، شاید هم می­‌رقصید. جای بقیه­ مشخصات را خالی می­‌گذارم تا بروم سر وقت نام­گذاری گونه­ مربوطه که آن را بی پنج می­‌نامم. چون درست بالای تپه­‌ای که به تماشا ایستاده بود، ادامه لایه­ بی پنچ مارنی سبزی بود که جزء منطقه­ مطالعاتی چینه­‌شناسی و فسیل‌شناسی من به حساب می­‌آمد".

"حواس دیگر" را آرادمان در 500 نسخه و به بهای هشت هزار تومان با طرح جلدی از حمیدرضا بیدقی، در آستانه سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر کرده است.