به گزارش هنرآنلاین ، آلبوم "لبریز" تازه ترین اثر به آهنگسازی مجید درخشانی، خوانندگی سالار عقیلی و دکلمه خوانی نصر الله مدقالچی است که در قالب ۹ قطعهء تصنیف "بال در بال خیال"، دکلمه "لبریز..دوشیزه تر از خنده ات"، تصنیف "دیوارها"، دکلمه "چکیده"، بی کلام "بال در بال خیال" و دکلمه "ساکت و سرد"، تصنیف "خوشه های گندم"، دکلمه "دیوارها"، دکلمه "مرداب دلگیر..بی کلام دیوارها" و دکلمه "بوی تند وزیده..بی کلام خوشه های گندم"، بر سروده هایی از دکتر سیاوش کُرد و سام کُرد به اجرا در آمده و از طریق ریتمو در دسترس است.

کریم قربانی (ویولونسل)، علی جعفری پویان (ویولون)، میلاد عالمی (ویولون)، میثم مروستی (ویولون/ ویولون آلتو)، ناصر رحیمی (فلوت)، بهزاد رواقی (تار) و حنانه سعیدی (قانون)، نوازندگانی هستند که در این آلبوم همکاری داشته اند. همچنین لیلا عبدی (تنظیم کننده)، دکتر سیاوش کُرد (تهیه کننده و صاحب امتیاز اثر)، علیرضا نکولعل تک (مدیر صدا و میکس)، جاوید علیپور و شهراد بانکی (عکاس)، دیگر دست اندرکاران تولید و ارائه اثر بوده اند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی "لبریز"، از سوی شرکت چکاوک زنده رود راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.