سرویس مد و لباس هنرآنلاین: رنگ سال 2018 رنگ فرابنفش است که به عنوان رنگ ترکیبی غلیظ از انواع بنفش شناخته می‌شود.

این رنگ با ماهیتی تجملاتی و جذاب، انتخاب مؤسسه پنتون به عنوان رنگ سال بوده و در ترکیبی با رنگ‌های آرام و سرد می‌تواند نمایشی دلنشین از انواع پوشش را ارائه دهد چراکه این رنگ یک رنگ کاملا قوی و گیرا است و ترکیب آن با رنگ قوی‌تر چندان پیشنهاد نمی‌شود.

رنگ سال ۲۰۱۸ و هارمونی‌های آن نه‌تنها به افراد در انتخاب لباس یا طراحی دکوراسیون کمک می‌کند بلکه صنایع مُد و دکوراسیون را هم جهت‌دهی می‌کند.

در این راستا، برای فصول مختلف سال هم شکل‌های مختلفی از ترکیب های رنگی بنفش پیشنهاد می‌شود.

به طور مثال تجسم آرامش با ترکیب بنفش ورنگ‌های دودی و مه‌آلود لطیفی که به زمان وابسته نیستند، همواره ترکیب زیبایی به شمار می‌روند.

همچنین رنگ‌های هماهنگی از ردیف بنفش که چاشنی شوخ طبعی، طنز و بازیگوشی را القا می‌کنند و ترکیب‌هایی نسبتا آسان به شمار می‌روند برای بهار انتخاب مناسبی هستند.

استایل بهاره با تکه‌های بنفش هم پیشنهاد می‌شود. این ترکیب پرانرژی از رنگ‌های خالص و بی نظیری ساخته می‌شود که ترکیبی جذاب و گیرا به همراه هیجان زیاد ایجاد کنند.

و سر آخر همچون همیشه استایل و فانتزی‌های گل‌دار را فراموش نکنید. یک باغ بهاری با شکوفه‌های رنگارنگ و سحرآمیز را در لباس‌ها و لوازم منزل برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

در ضمن یادتان باشد که اگر بنفش‌ها را کنار هم می‌چینید، همیشه با چند اکسسوری ساده و مینیمال، با رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای استایلتان را تکمیل کنید.