به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله تلویزیونی "چشم شب روشن" که در شب‌های نوروز نیز با قصه خوانی محمدصالح علا همراه مخاطبانش بود، از امشب (18 فروردین ماه) طبق روال قبل از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 با بخش‌ها و میهمان‌های مختلف در حوزه‌های هنری، ادبی، موسیقی، تئاتر، سینما و ... به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

امشب رضا مهدوی مجری کارشناس بخش موسیقی برنامه میزبان مجید ناظم پور پژوهشگر، آهنگ‌ساز، ردیف‌دان و نوازنده بربط می‌شود و با وی در خصوص فعالیت‌های هنری‌اش گفت‌وگو می‌کند.

مجید ناظم پور با بهره‌گیری از محضر اساتید بنام موسیقی، بیش از ۳۰ سال است که در سه حوزه نوازندگی و آهنگسازی، ساز سازی و پژوهش، نقش به سزایی در معرفی و تکامل ساز عود داشته است. محصول این تلاش‌ها و پژوهش‌ها به ابداع شیوه‌ای در نوازندگی عود انجامید که هم ازنظر تکنیک و نوع آوری موردتوجه جامعه جهانی است و هم حافظ اصالت‌های موسیقی ایرانی است. از آلبوم‌های منتشرشده او می‌توان به "راز ساحل"، "کنسرت بربط"، "فلسفه"، "آلبوم‌های بررسی تاریخچه عود" و ... اشاره کرد.

در بخش دوم از برنامه امشب "چشم شب روشن"، علی کاشفی خوانساری میزبان نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب ایران می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است.