به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار"، تازه‌ترین کنسرت سهیل نفیسی خواننده روز 11 اردیبهشت‌ماه به همت موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار" و تهیه‌کنندگی افشین معصومی در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

نفیسی در این کنسرت منتخبی از چهار آلبوم منتشرشده خود از جمله "ریرا"، "ترانه‌های جنوب"، "چنگ و سرود" و "طرح نو" را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کند. این در حالی است اجرای چند قطعه منتشرنشده از دیگر برنامه‌هایی است که او در این کنسرت برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

نفیسی اردیبهشت‌ماه امسال دو اجرای دیگر در شهرهای شیراز و بندرعباس خواهد داشت که تاریخ و نحوه تهیه بلیت این کنسرت طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

آلبوم "طرح نو" چهارمین آلبوم سهیل نفیسی بعد از انتشار آلبوم‌های "ریرا"، "ترانه‌های جنوب"، "چنگ و سرود" بود که آذرماه سال 95 توسط موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار" به تهیه‌کنندگی افشین معصومی توسط پخش "هنر شهر" در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سراسر کشور به مخاطبان عرضه شد. در این آلبوم محمدرضا اصغری، مازیار خواجیان، حسین کمانی با ملودیکا، گیتار و گیتار بیس سهیل نفیسی را همراهی کرده‌اند.

فروش بلیت کنسرت تهران سهیل نفیسی که با عنوان "شبی با سهیل نفیسی" میزبان علاقه‌مندان خواهد بود از ساعت 16 روز شنبه ١٨ فروردین‌ماه از طریق سامانه "تیوال" آغاز می‌شود.