سرویس موسیقی هنرآنلاین: مجید خراطها خواننده پاپ درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: پیش از سال جدید کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه بردیم که استقبال خوبی از تمامی اجراها صورت گرفت، نوروز امسال هم برخلاف سال‌های گذشته در کنار خانواده بودم و لذت دو چندان بردم.

وی افزود: امسال تمام تمرکزم را روی انتشار تک آهنگ قرار می‌دهم تا آلبوم چراکه این روزها اوضاع پخش تک آهنگ بهتر از اوضاع آلبوم است. تصمیم دارم به‌جای انتشار جُنگ، روی پخش تک آهنگ متمرکز شوم. مجوز تک آهنگ راحت‌تر داده می‌شود و از طرفی دیگر برای تک آهنگ مجوز را به شخص می‌دهند نه به شرکت، همچنین برای پخش تک آهنگ حداقل می‌دانید که قرار نیست هیچ پولی بگیرید و هیچ قراردادی ببندید. این‌طوری کار آدم دلی می‌شود و بیشتر هم به دل می‌نشیند.

او ادامه داد: قطعه "داغون" را پیش از سال 97 وارد بازار کردیم و در هفته آتی قطعه "مگه من مردم" را منتشر خواهیم کرد، موسیقی و ترانه این کار را خودم انجام داده و تنظیم آن نیز توسط مجید الماسی صورت گرفته است. ضمن آنکه برای این قطعه موزیک ویدئویی نیز با کارگردانی بهراد طاهری ساخته‌ایم که به‌زودی منتشر خواهد شد. تک آهنگ بعدی‌ام نیز به فاصله کوتاه بعدازاین کار منتشر خواهیم کرد.

خراطها همچنین گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در سال جدید بیشتر و بهتر از گذشته در کنار هوادارانم حضورداشته باشم. هر آنچه خواندم، حرف‌های دلم بود و گهگاه هم اتفاق‌هایی که برایم می‌افتاد را روایت می‌کردم. این باعث می‌شد که قطعات من برای مردم خیلی ملموس‌تر شود.

این هنرمند همچنین گفت: گاهی خواسته‌ام که ساختارشکنی کنم و کاری انجام دهم که مخاطب از من توقع ندارد اما هر بار که آمدم این کار را انجام دهم، دیدم که برای این کار ساخته نشده‌ام. من توانایی‌ام در ساختن و خواندن همین ژانری است که از من می‌شنوید. من در کار و زندگی‌ام یک آدم باهوش هستم و قطعاً می‌دانم که با همین ژانری که دارم چه‌کار انجام دهم که از بین نروم.