این کارگردان در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره اکران فیلم سینمایی «پنهان» گفت: پخش فیلم برعهده بنیاد سینمایی فارابی است و طبق صحبت‌هایی که مطرح شده و جریاناتی که برای چند فیلم اکران نوروزی پیش آمد، عنوان شد به صلاح نیست فیلم در حال حاضر اکران شود.

رحمانی با تاکید بر موضوع اجتماعی این فیلم تاکید کرد: فیلم «پنهان» ضمن داشتن وجوهات اجتماعی به تنهایی درون آدم‌ها می‌پردازد و متاسفانه در این شرایط بحرانی سینما، تر و خشک با هم می‌سوزند و الان سیاست‌گذاری بر این است که فیلم‌های اجتماعی اکران نشوند.

وی ادامه داد: دوستانی که فیلم «پنهان» را دیده‌اند، می‌دانند این فیلم هیچ مشکلی ندارد و پخش‌کننده فیلم تمام تلاش‌اش را برای اکران مناسب انجام می‌دهد. حساسیت‌هایی وجود دارد که بر طبق آن عده‌ای معتقدند فیلم‌های زیادی درباره خیانت ساخته شده است و سیستم سینمایی ترجیح می‌دهد اکران این آثار را به موقعیت زمانی دیگری موکول کند. باید منتظر تغییر شرایط و کمتر شدن حساسیت‌ها بود.

این کارگردان درباره وارد شدن فیلم اول کارنامه کاری‌اش «دیگری» به شبکه نمایش خانگی گفت: تهیه‌کننده فیلم قرارداد پخش نمایش خانگی فیلم «دیگری» را با یک موسسه پخش بسته است و فیلم تابستان وارد بازار نمایش خانگی می‌شود.

فیلم سینمایی «پنهان» روایت‌گر دردها و مشکلات پنهان آدم‌های جامعه است که بیان این دردها کار دشواری به نظر می‌رسد. فریبرز عرب‌نیا، آنا نعمتی، فتانه ملک‌محمدی، بابک حمیدیان و آزاده شمس بازیگران این فیلم به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری هستند.