سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با توجه به نیاز اساسی دانشگاه‌ها به‌ویژه در حوزه هنرهای صناعی، جشنواره‌ای با عنوان "جشنواره ملی و دانشجویی گنجینه" در زمینه صنایع دستی برگزار می‌شود.

هدف اصلی این دوره از جشنواره، دستیابی به آثاری خلاقانه در حوزه هنرهای صناعی است که علاوه بر ریشه‌های فرهنگی محکم، همگام با نیازهای روز انسان معاصر باشد.

پویایی فضای دانشگاهی برای ترغیب دانشجویان به خلق آثارهنری بدیع و متناسب با نیازهای روز جامعه و ایجاد بستری  برای ارتقای سطح کیفی آثار و سطح علمی دانشجویان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عملی و  نظری را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

از دیگر رویکردهای این جشنواره، فراهم آوردن زمینه‌ای برای ارتباط مستقیم بین دانشگاه و صنعت و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.

قرار است به هنرمندانی که آثارشان به بخش نهایی راه یابد، گواهی شرکت در جشنواره اهدا می‌شود و داوری آثار راه ‌یافته به بخش مسابقه نیز توسط گروهی از اساتید مجرب در هر رشته، انجام می‌شود.

تحویل آثار در محل نمایشگاه با مسئولیت کامل هنرمند انجام می شود و جشنواره مسئولیتی درقبال ارسال آثار از طریق پست برعهده ندارد.

به نفرات اول تا سوم شرکت کننده تندیس جشنواره، لوح افتخار و هدیه نقدی جشنواره اهدا می‌شود.

داوری اولیه آثــار ۲۰ فروردین ماه ۹۷، تحویل آثار ۲۸ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷، داوری نهایی آثــار۳ اردیبهشت ماه، زمان افتتاحیه و اختتامیه دومین جشنواره ملی­ دانشجویی صنایع دستی گنجینه، به ترتیب ۷ و ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ اعلام شده است.

دبیرخانه جشنواره گنجینه واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبروی پارک دانشجو، کوچه شهید بالاور، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر طبقه پنجم قرار دارد. شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره www.ganjinefestival.ir و یا کانال تلگرامی https://t.me/ganjinehfestival مراجعه کنند.