ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم «شور شیرین» در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره نمایش فیلم «شور شیرین» به کارگردانی جواد اردکانی که قرار بود از ۱۷ خرداد در سینماهای کشور اکران شود گفت: با صحبت‌هایی که با بنیاد سینمایی فارابی پخش‌کننده فیلم داشتم درخواست کردم که تاریخ اکران فیلم تغییر پیدا کند. زیرا قرار بود مقدماتی برای اکران فیلم مهیا شود که هنوز انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به مضمون فیلم قرار بود مذاکرات نهایی با چند ارگان مثل سپاه پاسداران، بنیاد شهید و سایر ارگان‌ها انجام شود تا مخاطبان بالقوه این نوع فیلم‌های دفاع مقدسی و ارزشی از اکران فیلم اطلاع پیدا کنند. هنوز این مذاکرات قطعی و نهایی نشده است و اعتقاد دارم به صلاح فیلم است که اکرانش به تعویق بیافتد.

وی با تاکید بر زحمات بنیاد سینمایی فارابی به عنوان پخش‌کننده گفت: این بنیاد کلیه امورات آماده‌سازی فیلم را برای اکران انجام داده است و اگر «شور شیرین» در موقعیت‌های مناسبتی مثل هفته دفاع مقدس اکران شود بهتر دیده خواهد شد.

فیلم سینمایی «شور شیرین» روایت‌گر زندگی شهید محمد کاوه و رشادت‌هایی است که این شهید در راه پاکسازی کردستان از گروهگ‌های ضد انقلاب انجام داده است. رضا رویگری، حمید عمارلو، شبنم قلی‌خانی و علی کشوری بازیگران اصلی این فیلم هستند.