سرویس تجسمی هنرآنلاین، حمزه اولیاء‌زاده، مدیر خانه عکاسان جوان از برگزاری دو نمایشگاه در هفته پایانی فروردین خبر داد و  در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایشگاه گروهی با موضوع بهار را در 23 فروردین ماه خواهیم داشت که تا 29 نیز در خانه عکاسان جوان ادامه دارد. همچنین نمایشگاه گروهی مولتی اکسپورد نیز از 30 فروردین با نمایش نزدیک به 30 اثر افتتاح خواهد شد.

او حمایت از هنرمندان جوان را، رویکرد اصلی خانه عکاسان جوان خواند و تصریح کرد: سیاست گالری ما حمایت از هنرمندان جوان به خصوص استعدادهایی است که در شهرهای ایران و شهرستان‌ها حضور دارند و تا امروز نیز در این راستا فعالیت کرده‌ایم.

مدیر خانه عکاسان جوان ادامه داد: در راستای حمایت از هنرمندان جوان ما سال گذشته از خانم نوشین عسگری و نمایشگاه تصویرگری ایشان حمایت کردیم که بازخورد بسیار خوبی برای ایشان و ما داشت و سبب شد که بیش از 70 درصد آثار این هنرمند به فروش برسد و برای اقدامات بعدی به او انگیزه بدهد.

اولیاء‌زاده افزود: در سال 97 به صورت بسیار جدی بر روی فروش آثار هنرمندان جوان کار خواهیم کرد تا این هنرمندان جوان بتوانند از ایده‌ها و خلاقیت‌های خود استفاده و بهره‌وری لازم را نیز دریافت کنند.

او از عقد قرارداد با چند گالری در دیگر کشورها خبر داد و بیان کرد: در راستای توسعه هنر و معرفی هنرمندان جوان، با چند گالری در استانبول و گرجستان قرارداد بسته‌ایم تا بر اساساً آن بتوانیم نمایشگاه‌های مشترکی را به صورت هم‌زمان برگزار کنیم و از فعالیت‌های آموزشی نظیر برگزاری ورک شاپ‌ها استفاده کنیم.

مدیر خانه عکاسان جوان تصریح کرد: اقدامات فرامرزی ما با هدف معرفی هنر بومی است و حتی عکاسی ما نیز مانند سینما با اینکه هنری وارداتی است اما رنگ و بوی فرهنگ و آداب و رسوم ما را دارد به همین خاطر نیز ما سعی داریم که ابعاد پنهان و جذابیت‌های این هنر را در خارج از کشور دنبال کنیم.