سرویس موسیقی هنرآنلاین: فریدون آسرائی درباره برنامه خود در سال 97 گفت: در آخرین روزهای اسفندماه در شهر امیدیه اهواز اجراهای متفاوتی داشتم. همین موضوع هم باعث شده است به اجرا در نوروز 97 فکر نکنم.

این خواننده پاپ در خصوص اجراهایش در امیدیه توضیح داد: در چند روز پایانی اسفند کنسرت‌ها در این شهر ادامه داشت. این کنسرت‌ها از آن جهت که اجراهای سخت و سنگینی محسوب می‌شد، من را از نظر جسمانی خسته کرد.

وی درباره برنامه نوروزی گفت: ترافیک کاری سال گذشته به‌شدت من را دچار خستگی جسمانی کرده است و همین امر باعث شد از مدیر برنامه و تهیه‌کننده‌ام بخواهم به دلیل خستگی جسمانی ناشی از ترافیک کار در نوروز برنامه‌ای در نظر نگیرند. از این فرصت می‌توانم استفاده کنم و پس از استراحت با روحیه‌ای تازه‌تر و جسمی شاداب‌تر برای کنسرت‌های سال 97 آماده شوم.

آسرایی از انتشار آلبوم جدید خود خبر داد و گفت: برای این آلبوم 19 قطعه در نظر گرفته‌ایم و در انتها 10 قطعه از بین آن‌ها را انتخاب می‌کنیم. به‌طورقطع قطعاتی انتخاب می‌شوند که باکیفیت‌تر و برای مخاطب دل‌چسب‌تر باشند.

او در انتها به ویژگی‌های آلبوم جدید و جنبه‌های کیفی آن اشاره کرد و افزود: این روزهای بیشتر آلبوم‌ها در قالب ریتمیک منتشر می‌شوند، اما آلبوم جدید من دارای فضایی عاشقانه است. تا الان نامی برای این آلبوم انتخاب نشده است. به‌طور معمول در دقایق پایانی کار اسم آلبوم انتخاب می‌شود.