سرویس سینمایی هنرآنلاین: عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون دو فیلم را آماده نمایش داشت و قرار بود با آن‌ها در سی وششمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد که این اتفاق میسر نشد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: سال 95 و سال 96 چند کار آماده داشتم که به نوبت منتظر اکران آنها هستم. فیلم سینمایی "من یوسفم مادر" را در جشنواره سینه کوئست در آمریکا داشتم  و 2 ماه گذشته هم برنده بهترین فیلم مستقل برزیل شد و مسیر بین المللی خود را طی می‌کند. منتظر اکران داخلی فیلم هستم. همچنین فیلم "همه چی عادیه" را آماده دارم که در قالب اجتماعی فانتزی است و فکر می‌کنم اواخر تابستان تا اوایل پاییز سال 97 پروانه نمایشش صادر و اکران شود. در ادامه فعالیت‌هایم فیلم سینمایی "پری سا" را اخیرا به اتمام رساندم که فیلمی است با رویکرد پرداخت به معضلات اجتماعی که در مرحله تدوین است.

وی درباره نقش خود در این فیلم گفت: نقشی که در این فیلم بازی می‌کنم چالش برانگیز و با نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده‌ام، بسیار متفاوت است. در واقع از آن جنس نقش‌های خاکستری است که جای تامل بسیار دارد و هر بازیگری را قلقلک می‌دهد، اما هر کسی جرات بازی آن را ندارد.

من یوسفم مادر

عباس غزالی در نمایی از فیلم"من یوسفم مادر"

بازیگر"قیچی" ادامه داد: سریالی دارم که 7 ماه درگیر آن بودم و بعد از مدت‌ها با آن به تلویزیون می‌آیم. عنوان این سریال پیش از این "آشوب" بود که به دلیل تشابه اسمی به "شعله پوش" تغییر یافت. این سریال در مرحله فنی است وبعد از جام جهانی به نمایش در می‌آید. احتمالا در هفته دفاع مقدس به روی آنتن برود. کار آبرومندی برای تلویزیون و مخاطبان آن است و امیدوارم که جواب محبت مخاطبان داده شود. این سریال داستانش مربوط به دوران بعد از انقلاب است و در خرمشهر می‌گذرد و از اواسط سریال به ماجرای جنگ می‌پردازد.

 غزالی بیان کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی دارم که مشغول بررسی آنها هستم، اما از این میان صحبت‌های جدی شده برای یک فیلم سینمایی و در حال رایزنی هستیم.

وی درباره برنامه‌اش برای سال جدید اظهار کرد: سال 97 تصمیم دارم همین مسیری که برای انتخاب کارهایم دارم را با همان قوت ادامه دهم. گزیده‌کاری ادامه دارد و امیدوارم پیشنهادهای باب میلم اتفاق بیفتد. سال 97 برای من بیشتر سال تمرکز روی سینماست.

این بازیگر درباره عملکرد خود در سال 96 گفت: سال 96 با یک سریال شروع کردم که از ابتدای سال درگیر آن بودم و "پری سا" که قرار بود در جشنواره باشد، اما این اتفاق رخ نداد. سال قبل هم همین‌طور بود. در کل راضی هستم پیشنهادهایی داشتم که رد کردم که گاهی سطحی بودند و نپذیرفتم. همین که آبرومند قدم بر می‌دارم و این عزتی که در میان مخاطبانم دارم، برایم بالاترین آرزوست. هرچند حقم را هنوز کامل از سینما نگرفته‌ام و امیدوارم که بتوانم حقم را دریافت کنم.