سرویس سینمایی هنرآنلاین: کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون سال 96 فیلم سینمایی "اشنوگل" را بر پرده سینماها داشت، فیلمی که در ایام نوروز از آنتن تلویزیون پخش می‌شود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: فیلم سینمایی "ماهور" به کارگردانی مجید نیامراد را برای جشنواره جهانی فیلم فجر دارم که مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد. فیلم "سرگشته" سهیل سلیمی را هم آماده اکران دارم که آن فیلم هم مراحل فنی را پشت سر گذاشته و آماده است. برای تلویزیون هم یک قرار داد جدید دارم که سال جدید تصویربرداری آن آغاز خواهد شد اما فعلا درباره آن نمی‌توانم اطلاعاتی ارائه دهم.

سماک باشی درباره نقش خود در فیلم "ماهور" بیان کرد: "ماهور" یک ملودرام اجتماعی است و درباره موسیقی است. من نقش نامزد ماهور را بازی می‌کنم که از پیچیدگی‌های شخصیتی خاصی برخوردار است. از بیرون به نظر می‌رسد که یک روند عادی را طی کند اما بازی‌های زیرپوستی بسیاری دارد.

ماهور

سماک باشی در نمایی از فیلم"ماهور"

بازیگر "چشمان سیاه" درباره عملکرد خود در سال 96 اظهار کرد: سال 96 سال پرکاری برایم بود و سال خوبی را پشت سر گذاشتم. در این سال دو سریال داشتم و یک فیلم که اکران شد و آثار آبرومندی بودند که نشان می‌دهد تلاشی که کردم دیده شد. تلاش می‌کنم تجربه‌های گذشته را در برنامه‌های آینده لحاظ ‌کنم تا بازی رئال‌تری به نمایش بگذارم. در این سال بعد از یکی دوسال دوری به سینما برگشتم و این اتفاق خوشایندی بود سعی کردم کفه ترازو بین تلویزیون و سینما یکسان باشد و این تعادل را برقرار کنم و این هدف را همچنان دنبال می‌کنم.

سماک باشی درادامه درباره پخش فیلم سینمایی"اشنوگل" از تلویزیون گفت: "اشنوگل" فیلم دفاع مقدسی بود و انتظار داشتیم رقم فروش بیشتر باشد. در صحبت همه از حمایت فیلم‌های ژانر دفاع مقدس داد سخن می‌دهند، اما در زمان اکران این اتفاق نمی‌افتد. "اشنوگل" چند سئانس کوتاه و بدترین زمان‌های ممکن را برای اکران داشت، ولی با این وجود، دو ماه روی پرده سینماها بود که مخاطب و استقبال مخاطب باعث آن بود. ما سعی کردیم که فیلم خوب باشد و ادای دین کنیم به شهدای دفاع مقدس، هرچند با ساخت صدها فیلم هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. پخش این فیلم از تلویزیون هم می‌تواند اتفاق خوبی برای آن باشد. تلویزیون در زمان اکران پای "اشنوگل" ایستاد و مرتب آنونس فیلم را پخش کرد و به شکل‌های متفاوت این حمایت صورت گرفت. دم همه کسانی که پشت فیلم ایستادند گرم و برای ما اتفاق خوشایندی را رقم زدند.

این بازیگر در خاتمه اینطور برای مردم آرزو کرد: امیدوارم که همه بیشتر همدیگر را دوست داشته باشند و بیشتر به هم احترام بگذارند. یک چیز را نباید فراموش کرداین که همیشه یک نفر ناظر بر کارهای ماست و ما و رفتارمان را رصد می‌کند. امیدوارم مردم با هم مهربان باشند و همواره خدا را مدنظر قرار دهند.