سرویس سینمایی هنرآنلاین: سوگل طهماسبی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: مدتی است که بازی در سریال "بچه مهندس" را آغاز کرده‌ام و همچنان مشغول ضبط آن هستیم. قصه سریال بر می‌گردد به یک پرورشگاه به نام "خانه خورشید" که بچه‌ها در آن رشد می‌کنند. من هم نقش زینب یکی از مربی‌های این پرورشگاه را بازی می‌کنم، یک دختر آرام و مهربان که بچه‌ها او را دوست دارند. زینب عاشق پیشه است و با بچه‌ها ارتباط خوبی برقرار می‌کند. نقشی است که دوستش دارم و از ایفای آن راضی هستم.

طهماسبی ادامه داد: این سریال به سفارش شبکه 5 در حال تولید است و در 50 قسمت روی آنتن می‌رود. تا الان 50 درصد کار جلو رفته و من در مقطع کودکی و نوجوانی شخصیت اصلی حضور دارم و بعد که قصه جلو می‌رود، احتمالا زینب از قصه کنار خواهد رفت. به این دلیل می‌گویم احتمالا چرا که نوشتار فیلمنامه هنوز به اتمام نرسیده و مشخص نیست که چه روندی خواهد داشت.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز عنوان کرد: دو سینمایی آماده اکران دارم. "چهل کچل" ساخته صادق صادق دقیقی که در سال 97 به روی پرده می‌رود و یک کار کوتاه به نام "خسوف" که امید شمس آن را کارگردانی کرده و احتمالا در جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

بازیگر سریال"برادر" درباره عملکرد خود در سال 96 بیان کرد: سال 96 برای من سال خوبی بود، 5 ماه از سال را سر ضبط سریال "بچه مهندس" هستم و در کنارش "خسوف" را هم کار کردم. همچنین برای برنامه "کتاب باز" کتابخوانی کردم و قبل‌تر از آن هم سریال‌های "روزهای بهتر" و "شکوه یک زندگی" را روی آنتن داشتم که جزو کارهایی بودند که دوست داشتم.

وی درباره برنامه‌هایش در سال جدید نیز گفت: دوست دارم در سال جدید به زندگی شخصی خود برسم. از این جهت که در سال 96 نبودم و شاید در مجموع یک ماه برای خودم زندگی کردم، اما می‌خواهم در سال 97 کمی محدودتر کار کنم و بیشتر در کنار خانواده باشم. ولی اگر کار خوبی پیشنهاد شود ممکن است این تصمیم تغییر کند. پیشنهاد خوب به این معنا که بار پیشرفت داشته باشد برایم اگر تکرار باشد ترجیح می‌دهم درکنار خانواده بمانم.

طهماسبی در خاتمه برای مردم وطن این طور آرزو می‌کند: سلامتی بالاترین نعمت است و امیدوارم سال 97 از آنجایی که سال سگ است و سگ هم حیوان وفاداری است و همواره در حال تکاپو و حرکت است برای مردم هم همینگونه باشد و مردم حرکت و پویایی در زندگیشان وجود داشته باشد.