به گزارش هنرآنلاین، محسن حسینی که در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به همراه عبدالحسین مختاباد به‌عنوان آهنگساز و سرپرست ارکستر نوبانگ مهر به روی صحنه رفت، در تازه‌ترین تجربه خوانندگی خود، قطعه "دیر نشه" را ارائه کرد.

این قطعه به آهنگسازی و خوانندگی محسن حسینی توسط رامین عبداللهی تنظیم و میکس و مستر شده و بر روی شعری از فواد فرهنگ اجرا شده است.

حسینی درباره این اثر و انتخاب ژانر خود گفت: هرچند سبک موسیقی پاپ، مردمی محسوب می‌شود، ولی درعین‌حال نباید در آن به سطحی‌نگری و باری به هر جهت کار کردن رسید. موسیقی پاپ ظرفیت‌های بالایی در جذب مخاطب دارد، اما متأسفانه این روزها شاهدیم که از غنای موسیقایی آثار پاپ  کاسته شده و صرفاً گیشه ملاک و معیار سنجش موفقیت این آثار شده است.

این خواننده و آهنگساز اضافه کرد: من با توجه به تحصیلات آکادمیک موسیقی و شاگردی نزد اساتید بزرگ موسیقی ایرانی و آثار متعددی که در زمینه‌ی آهنگسازی و تنظیم با خوانندگان مطرح داشته‌ام وظیفه خودم می‌دانم  که در ژانر جدیدی که برای خوانندگی برگزیده‌ام سلیقه و پسند موسیقایی مردم را ارتقا ببخشم. چراکه به نظر بنده موسیقی و سازهای ایرانی باقابلیت‌ها و ظرفیت‌های  بسیار بالایی که دارند می‌توانند علاوه بر شیوه‌ی ارائه‌ی رایج  و کلاسیک خود ، در کنار موسیقی‌های گوناگون از سراسر جهان نیز بنشینند و محدوده‌ی شنوندگان خود را گسترش دهند. نمونه بارز آن استاد کیهان کلهر هستند که با اجراهای بی‌نظیری که با نوازندگان گوناگون از ملیت‌های مختلف داشته‌اند موسیقی و ساز کمانچه ایرانی را در جهان بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

آهنگ‌های بعدی محسن حسینی در مرحله نهایی هستند که پس از اخذ مجوزهای لازم خدمت علاقه‌مندان ارائه خواهند شد.