به گزارش هنرآنلاین؛ رالف شیفرنس (Rolf Schifferens) مدیرعامل فابرکاستل آلمان که او را در این سفر  یورگن براون، (Juergen Braun)، مدیر منطقه‌ای فابرکاستل همراهی می‌کرد در این دیدارها ابراز خوشحالی کرد در نیم قرن گذشته به واسطه نمایندگی دامون‌فر همیشه به روزترین محصولات این برند در دسترس ایرانیان بوده است. 

در ضیافت شام باشکوهی که به افتخار حضور آقای شیفرنس برگزار شد، سیف‌الله پویاراد، نماینده فابرکاستل آلمان در ایران در سخنانی ضمن خوشامدگویی به هیات آلمانی گفت: ممنونم از آقایان شیفرنس و براون و همه دوستان در برند جهانی فابرکاستل به جهت حضورشان در ایران، من بسیار خرسندم که هم این بزرگواران و هم کنت فابرکاستل همیشه به ایران و ایرانی‌ها لطف و محبت بسیاری دارند. 

پویاراد گفت: آلمانی‌ها و ایرانی‌ها پیوندهای فرهنگی دیرینی دارند، گستردگی و عمق این پیوندها چنان است که برخی مورخان، نژاد مردمان این کشور را از یک ریشه قلمداد می‌کنند و حتما همین مجموعه نزدیکی‌هاست که سبب شده محصولات آلمانی در ایران با اقبالی بزرگ روبرو باشد.

او افزود: به یقین فابرکاستل یکی برگ‌های زرین پیشرفت و روزآمدی صنعت آلمان است؛ برندی‌ست که مردم در سراسر دنیا وقتی نامش را می‌شنوند احساس نوستالژیکی پیدا می‌کنند و لحظات شیرین کودکی را به خاطر می‌آورند؛ چنین باوری در ایران هم وجود دارد و ایرانیان با فابرکاستل خاطرات خوش فراموش نشدنی دارند. 

پویا راد تاکید کرد: ما افتخار داریم بیش از 45 سال نماینده چنین محصولات با کیفیتی در ایران هستیم و همواره تلاش کردیم طیفی گسترده و متنوع از محصولات فابرکاستل در دسترس مردم فرهنگ دوست ایران قرار دهیم.  

پویاراد خاطر نشان کرد: همیشه تلاش کردیم به روزترین محصولات فابرکاستل مثل سراسر دنیا در اختیار ایرانیان باشد و خوشحالم به جهت رعایت استانداردهای سلامت و نوآوری‌های تکنولوژیک در محصولات فابرکاستل، نوشت‌افزاری با کیفیتی اعلا را به دست هموطنان نازنینم رسانده‌ام. 

در ادامه این مراسم رالف شیفرنس نیز سخنرانی کرد؛ او  سخنان خود را با ابراز امیدواری برای افزایش حجم همکاری‌ها آغاز و اضافه کرد: چنین نشست‌هایی سبب بهبود روابط و آگاهی بهتر از فضای کسب و کار خواهد شد.

او به بیش از 45 سال همکاری مستمر و موفق آقای پویا راد با مجموعه فابر کاستل اشاره و خاطر نشان کرد: اینگونه روابط گسترده و عمیق تنها از طریق اعتماد متقابل امکان‌پذیر است و مجموعه‌هایی همچون دامون‌فر و فابرکاستل که هر دو به شکل خانوادگی مدیریت می‌شوند همواره با نگاهی دلسوزانه به فضای کار و تجارت می‌اندیشند. 

او افزود: مجموعه فابر کاستل با بیش از 250 سال سابقه که از سال 1761 فعالیت‌های خود را با موفقیت آغاز کرده، امروز مدیریت خود را به نسل نهم خانواده فابر کاستل سپرده است. 

 شیفرنس یادآور شد: در طول 45 سال گذشته آقای پویا راد و تیم ایشان موفق شده‌اند که برند فابرکاستل را به یکی از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای بازار ایران بدل سازند. 

او افزود: مجموعه فابر کاستل در سال‌های اخیر با ممارست و پایداری همکاری‌های خود را با وجود مشکلات اقتصادی بسیار حفظ و گسترش داده است و امروز مفتخر است که با ارائه مجموعه‌ای گسترده از محصولات جهانی پاسخگوی نیازهای مشتریان ایرانی در زمینه آموزشی و تحصیلی‌ست.

مدیرعامل فابرکاستل در ادامه با اشاره به دوسالانه نقاشی دامون‌فر از زحمات آقای پویا راد در معرفی و حمایت از هنرمندان جوان ایران تقدیر و تشکر کرد.

شیفرنس در بخش پایانی سخنانش نقش مهم مشتریان ایرانی را یادآور شد و گفت: هیچ یک از موفقیت‌های ذکر شده بدون حضور و حمایت مشتریان میسر نمی‌شد. 

او تاکید کرد: بدیهی‌ست همیشه ممکن است در فضای کسب و کار مشکلاتی بروز کند، می‌خواهم مشتریان ما اطمینان خاطر داشته باشند مجموعه فابر کاستل با قدرت و در چارچوب‌های قانونی برای حفظ و گسترش همکاری‌های سازنده و پایدار همواره در کنار همکاران خود ایستادگی خواهد کرد، زیرا یقین داریم موفقیت‌ها و  دستاوردهای بزرگ انتظار ما را می‌کشد.