سرویس مد و لباس هنرآنلاین: علیرضا کریمی، مدیرمسئول مؤسسه صندوقچه هنر زیبایی درباره جدیدترین فعالیت‌های این مؤسسه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چاپ و انتشار نخستین ژورنال بین‌الملل استایل ایرانی را در دستور کار قرار داده‌ایم چرا که معتقدیم حوزه مردانه نیز همچون بانوان در کشور ما نیاز به توجه در این زمینه دارد.

او تصریح کرد: ایجاد هارمونی میان پیرایش و پوشش در نخستین ژورنال استایل ایرانی مورد توجه ما قرار گرفته و برآنیم تا ضمن معرفی سبک‌های ایرانی، جوانانمان را نیز بیش از گذشته با فرهنگ خودی در این زمینه آشنا سازیم.

مدیرمسئول مؤسسه صندوقچه هنر زیبایی با اشاره به اینکه متأسفانه به دلیل نبود تبلیغات کافی در ایران جوانان ما به سمت مدهای غربی در این زمینه روی آورده‌اند اظهار داشت: ما در بحث استایل، پیرایش و پوشش دارای پیشینه غنی هستیم و در بحث طراحی سبک نیز استعدادهای بی‌شماری داریم که لازم است با تکیه بر امکانات موجود، آن‌ها را معرفی کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

کریمی بر لزوم توجه بیشتر به حوزه نشر در زمینه مد و زیبایی تأکید و تصریح کرد: در این حوزه قابل قیاس با بسیاری از کشورهای جهان نیستیم و باید بدانیم اگر می‌خواهیم نوجوان و جوانان ما در این زمینه به داشته‌های فرهنگ خودی رجوع کند بهتر است که به جایگاه چاپ و نشر ژورنال بیش از پیش بها دهیم.

او افزود: دو سال است که در پیش‌تولید این ژورنال به سر می‌بریم و برای رساندن آن به مرحله چاپ پژوهش‌های بسیاری را انجام داده‌ایم. همچنین با چندین برند ایرانی در حوزه پوشاک نیز مذاکراتی داشته‌ایم که در کنار بحث پیرایش مردان برای تأمین لباس مدل‌ها نیز با ما همراهی کنند.

مدیرمسئول مؤسسه صندوقچه هنر زیبایی در خاتمه گفت: علاوه بر معرفی استایل با تلفیق پیرایش و پوشش، سعی کرد‌ه‌ایم بر مبنای مرفولوژی صورت یا همان علم ریخت‌شناسی، منابع مکتوبی را در این ژورنال به خوانندگان معرفی کنیم تا به شکل تئوری نیز به موضوعات مرتبط پرداخته شود.